سرپرست اداره آموزش و پرورش شادگان خبر داد:

مدیران مدارس و اولیا دانش آموزان در اسرع وقت نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۱۰۲۳۱
مدیران مدارس و اولیا دانش آموزان در اسرع وقت نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند
سرپرست اداره اموزش و پرورش شادگان گفت: مدیران مدارس نسبت به ثبت سفارش گروهی و اولیا دانش آموزان نسبت به ثبت سفارش انفرادی کتب درسی دانش آموزان اقدام کنند.

کاظم سمیری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر تنها ۱۷ درصد دانش آموزان شادگانی در سامانه فروش کتب درسی نام نویسی کردند.

او گفت: کم توجهی نسبت به ثبت نام کتب درسی از سوی والدین در ابتدای سال می‌تواند مشکلات زیادی را برای دانش‌آموزان و معلمان ایجاد کند که توصیه می شود مدیران مدارس و والدین برای ثبت نام پیش از اتمام زمان مقرر اقدام کنند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شادگان افزود: برای نخستین بار سفارش کتاب دانش آموزان با ثبت در سامانه توزیع کتاب توسط آموزش و پرورش انجام می شود.

سمیری بیان کرد: همه مقاطع تحصیلی و دانش آموزان مدارس عادی و استثنایی تا ۲۳ خرداد فرصت ثبت سفارش کتاب درسی را در سامانه www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com دارند.

او با اشاره به اینکه دانش آموزان پس از ورود به سامانه ثبت کتاب کد ملی را به عنوان گذرواژه و شش رقم راست سریال شناسنامه را به عنوان رمز وارد کنند، اضافه کرد: امسال برای نخستین بار دانش آموزان در تمام دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم، شاخه‌های نظری، فنی حرفه ای و کاردانش باید برای ثبت کتاب در سامانه مذکور ثبت نام کنند.

سرپرست اداره اموزش و پرورش شادگان در پایان افزود: ثبت سفارش بر مبنای قبولی دانش‌آموز انجام می‌شود اما اگر دانش آموزی موفق به گذراندن پایه تحصیلی نشد از تاریخ ۱۷ تیرماه لغایت ۳۱ شهریور با مراجعه به سامانه ثبت کتاب اصلاحیه انجام دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز