معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد:

صنایع و اصناف شکر مورد نیاز خود را از کارخانجات استان تامین کنند

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۲۱:۵۰
کد خبر: ۱۰۱۰۳۳۸
صنایع و اصناف شکر مورد نیاز خود را از کارخانجات استان تامین کنند
معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بخش "صنف" و "صنعت" برای دریافت شکر باید به کارخانجات تولید کننده شکر مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، عبدالرحمان ناصریان با بیان این موضوع اظهار کرد: تامین و توزیع شکر مصارف خانگی توسط سازمان صمت انجام می شود اما تامین شکر صنف و صنعت با دستور ستاد تنظیم بازار کشور به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و تجار شکر باید انجام شود.

او گفت: بخش صنف و صنعت در خوزستان از جمله شیرینی‌پزها، نان فانتزی‌ها، زنبورداران، قنادی‌ها به ۹ هزار تن شکر در ماه نیاز دارند که باید برای تامین شکر مورد نیاز خود به صورت مستقیم به کارخانجات تولید کننده و یا عرضه کنندگان شکر در استان مراجعه کنند.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در پایان افزود: ستاد تنظیم بازار کشور تخصیص شکر به این بخش را از سهمیه شکر با ارز ۴۲ هزار ریالی خارج کرده و به تامین این میزان شکر با ارز نیمایی موکول کرده است.

لازم به ذکر است که شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با هفت شرکت تابعه شامل دعبل خزاعی، امیرکبیر، حکیم فارابی، سلمان فارسی، دهخدا، امام خمینی(ره) و میرزا کوچک خان در خوزستان کار تامین شکر در استان و کشور را انجام می دهند.

کشت و صنعت‌های نیشکر کارون و نیشکر هفت تپه دیگر تامین کنندگان عمده شکر در خوزستان و کشور هستند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز