رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز؛

برخورد وحشتناک پراید و پژو با موتور سوار و سقوط مرگ بار از پل هفتم اهواز+ببینید

۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۵:۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۰۶۷۴
برخورد وحشتناک پراید و پژو با موتور سوار و سقوط مرگ بار از پل هفتم اهواز+ببینید
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با دو خودرو پراید و پژو و سقوط موتور سوار از روی پل هفتم اهواز خبر داد.

ابراهیم قنبری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر، اظهار کرد: ساعت ۱۴ و ۵۵ دقیقه  روز سیزدهم خرداد، گزارش برخورد موتور سیکلت با دو خودرو پراید و پژو ۴۰۵ روی پل هفتم اهواز، تیم امداد و نجات ایستگاه ۵۵ آتش نشانی را به صحنه حادثه کشاند.

او گفت: تیم اعزامی ۱۲۵ با رسیدن در محل حادثه و پس از ایمن سازی محیط، کار برش و امداد و نجات برای خارج کردن هر دو راننده پراید و پژو ۴۰۵ که مصدوم شده و در خودروهای خود گیر کرده بودند، را آغاز کرد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به بررسی همزمان وضعیت سرنشین موتور سیکلت که از روی پل هفتم سقوط کرده بود، افزود: تیم دوم با بررسی وضعیت سرنشین موتور سیکلت، مرگ او که در قسمتی از ساحل غربی رودخانه سقوط کرده بود را تایید کرد.

قنبری بیان کرد: بررسی صحنه نشان می داد که موتور سیکلت پس از تصادف و برخورد با گارد کنار پل، از روی پل سقوط کرده که منجر به فوت راننده موتورسیکلت شده است.

او ادامه داد: رانندگان مصدوم شده خودرو های سواری پس از خروج از خودرو توسط نیروهای ۱۲۵، به منظور بررسی وضعیت و انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اضافه کرد: تیم اعزامی ۱۲۵ پس از انجام وظایف مربوط به خود و کنترل حادثه، مسیر را ایمن سازی کرده و صحنه حادثه را به عوامل انتظامی تحویل داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز