فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد:

کشف ۱۵۳ قبضه سلاح غیر مجاز و دستگیری ۹۱ نفر از عاملان تیراندازی در خوزستان

۱۳۹۹/۰۳/۱۵ - ۰۶:۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۱۰۷۵۲
کشف ۱۵۳ قبضه سلاح غیر مجاز و دستگیری ۹۱ نفر از عاملان تیراندازی در خوزستان
فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۱۵۳ قبضه سلاح غیر مجاز و دستگیری ۹۱ نفر در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار حیدر عباس زاده امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه ها و خودروها تیراندازی می کنند، با برنامه ریزی های مناسب و ارایه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

او گفت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان ها با کار اطلاعاتی و تلاش مستمر در سطح استان طی چهار روز گذشته با هماهنگی مقام قضایی طی چندین عملیات پی در پی، ۹۱ نفر متهم که از عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح غیر مجاز بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲۷ قبضه سلاح جنگی، ۱۲۶ قبضه سلاح شکاری جمعا ۱۵۳ قبضه سلاح غیر مجاز به همراه یک هزار و ۷۳۶ عدد انواع فشنگ کشف شد.

مقام ارشد انتظامی خوزستان با بیان اینکه در ۷۵ روز سال جاری، تعداد یک هزار و ۵۴۵ قبضه سلاح و ۱۶ هزار و ۵۸ فشنگ جنگی و شکاری کشف شده، بیان کرد: طی این مدت، یک هزار و ۲۰۴ متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، اضافه کرد: پلیس با عاملان خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح های غیر مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته و در این امر مصمم است تا محیط را برای متخلفان نا امن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز