استاندار خوزستان خبر داد:

افزایش پمپاژ آب ایستگاه شهدای شلمچه به ۳۵۰ متر مکعب بر ساعت

۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۰۶:۲۶:۴۰
کد خبر: ۱۰۱۰۹۷۸
افزایش پمپاژ  آب ایستگاه شهدای شلمچه به ۳۵۰ متر مکعب بر ساعت
استاندار خوزستان گفت: پمپاژ آب در ایستگاه شهدای شلمچه با افزایش صد متر مکعبی به ۳۵۰ متر مکعب بر ساعت خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی شامگاه پنج شنبه در جریان بازدید از ایستگاه پمپاژ شهدای شلمچه اظهار کرد: با راه اندازی خط لوله آبرسانی ام الدبس، وضعیت آب شهر از سال ۹۷ بهبود پیدا کرد و با پیگیری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ادامه روند آبرسانی دنبال شد.

او با بیان اینکه آب توسط ایستگاه پمپاژ و مخزن موجود ۲۵۰ متر مکعب بر ساعت وارد مدار شبکه آبرسانی شد که به نسبت جمعیت موجود، کم است، گفت: مقرر شد این میزان به ۳۵۰ متر مکعب بر ساعت افزایش پیدا کند که این امر ساعت کار پمپاژها را بیشتر خواهد کرد در نتیجه میزان آب تحویل داده شده به روستاها بیشتر خواهد شد.

استاندار خوزستان افزود: قرار شد شرکت آب و فاضلاب استان طی برگزاری مناقصه، چهار کیلومتر خط لوله از شرق آب به سمت این ایستگاه و پایانه مرزی شلمچه منتقل کند تا شاهد برقراری آب پایدار در دراز مدت باشیم.

شریعتی بیان کرد: در خصوص روستای مِحِرزی قرار شد طی برگزاری مناقصه در ۵ تا ۶ ماه آینده خط لوله چهار کیلومتری آن نیز کامل شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان در پایان اضافه کرد: برای آب رسانی به سه روستای غرب کارون، خط انشعاب آب از اهواز به این روستاها می رسد اما به دلیل شکستگی های مکرر بنا شد طبق برنامه ریزی های انجام شده با پیگیری فرماندار و مدیر عامل شرکت نفت اروندان، خط انشعاب ۶ اینچ آب از این شرکت به این سه روستا کشیده شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز