شناور بهبهان در آب های عراق غرق شد-خبر تکمیلی۲؛

اسامی ۷ خدمه شناور غرق شده بهبهان اعلام شد/ادامه عملیات جستجوی مفقود شدگان

۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۸:۰۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۱۱۱۶۰
اسامی ۷ خدمه شناور غرق شده بهبهان اعلام شد/ادامه عملیات جستجوی مفقود شدگان
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر اسامی هفت خدمه شناور بهبهان که بامداد روز جمعه در آب های سرزمینی عراق غرق شد را اعلام کرد.

نوراله اسعدی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در خرمشهر در خصوص آخرین اطلاعات دریافتی از شناور غرق شده بهبهان، اظهار کرد: شناور حادثه دیده بهبهان که بامداد روز جمعه در آب های ساحلی عراق در نزدیکی بندر ام‌قصر غرق شد، دارای هفت سرنشین بود که یک سرنشین تا کنون فوت شده و ۲ نفر دیگر مفقود شده اند.

او با بیان اینکه چهار خدمه شناور تا کنون توسط نیروهای امداد و نجات دریایی عراق نجات یافته‌اند، گفت: در این حادثه متاسفانه"جمال مطرقی" فوت و جسد آن از آب خارج شده و دو سرنشین دیگر به نام‌های"موسی مزرعاوی" از ایران و"بیشت نیرمال" تبعه هندی مفقود شده‌اند که عملیات جستجو و نجات برای یافتن اثری از آنها ادامه دارد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر افزود: "عبدالشهید شویردحمیداوی"، "عبدالزهرا حاکمی"، "محمد عثمانی" و "علی عامری‌پور" نیز در این حادثه نجات یافتند.

لازم به دکر است که یک شناور باری به نام"بهبهان" که در روز ١٣ خرداد با حمل بار مصالح ساختمانی و سرامیک از بندر خرمشهر عازم بندر ام القصر عراق بود، شب گذشته در  کانال آبی"خورعبدالله" در محدوده آب‌های سرزمینی عراق غرق شد. در همین راستا شناور ناجی١٧ و یدک‌کش خلیج فارس به همراه کارشناسان دریایی متشکل از سرپرست معاونت دریایی و رییس اداره ایمنی کانال، رییس اداره دریایی و رییس امداد و نجات دریایی خرمشهر به محل حادثه اعزام شدند.(تکمیلی)

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز