فرمانده انتظامی آبادان توضیح داد:

جزییات کشف اسکناس های جعلی و سلاح جنگی در آبادان

۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۲۱:۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۰۱۱۱۹۴
جزییات کشف اسکناس های جعلی و سلاح جنگی در آبادان
فرمانده انتظامی آبادان از کشف مقادیر اسکناس جعلی و یک قبضه سلاح کلاش خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سرهنگ سید محسن تقی زاده امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر دریافت اسکناس‌های جعلی توسط فردی حین خرید گوشی تلفن همراه، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او گفت: ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر(عج) پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند فرد کلاهبردار را شناسایی، دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه در بازرسی از متهم، ۳۰۰ قطعه اسکناس ۵۰۰ هزار ریالی به مبلغ ۱۵۰ میلیون  ریال کشف شد، افزود: متهم به همراه اموال مکشوفه برای تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی شد.

 تقی زاده با بیان اینکه ماموران کلانتری طی یک عملیات دیگر در منطقه سلیچ، دو نفر از عاملان تیراندزی های غیر مجاز که در زمینه سرقت به عنف منازل در این شهرستان فعالیت داشتند را دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی کلاش از مخفیگاه آنان کشف شد، بیان کرد: علیه متهمان پرونده قضایی تشکیل شد و به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان اضافه کرد: شهروندان هنگام دریافت وجه نقد دقت لازم را داشته باشند تا بتوانند اسکناس های اصلی را از جعلی تشخیص دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز