افزایش فوتی های کرونایی در منطقه آزاد اروند:

آخرین و جدید ترین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان تا ۱۸ خرداد ۹۹ + تفکیک شهرستان ها / ابتلا در آبادان همچنان صعودی است

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۴:۳۲:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۱۹۹۵
آخرین و جدید ترین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان تا ۱۸ خرداد ۹۹ + تفکیک شهرستان ها / ابتلا در آبادان همچنان صعودی است
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای ۱۰۲ مورد جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: شمار ابتلا در جنوب غرب خوزستان به ۲۲۲۰ مورد افزایش یافت.

شکر الله سلمان زاده امروز یکشنبه ۱۸ خرداد ماه ۹۹ در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۲ مورد جدید ابتلا در منطقه مشاهده و ثبت شد، اظهار کرد: این تعداد شامل ۶۲ بیمار از آبادان، ۳۷ بیمار از خرمشهر و ۳ بیمار نیز از شادگان می شود.

او گفت: از این تعداد ۸۳ بیمار(آبادان ۵۵ نفر، خرمشهر ۲۶ نفر و شادگان نیز ۲ نفر) به صورت سرپایی تشخیص داده شده اند که یا در منزل قرنطینه و تحت مداوای کادر درمان قرار گرفتند و یا در مرکز نفس تحت مراقبت هستند و ۱۹ بیمار شامل ۷ بیمار از آبادان، ۱۱ بیمار از خرمشهر و یک بیمار از شادگان نیز بستری شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: شمار مبتلایان جنوب غرب خوزستان تا کنون به دو هزار و ۲۲۰ مورد رسیده(یک هزار و ۳۸۸ مورد سرپایی) که به تفکیک در آبادان یک هزار و ۸۴ مورد، خرمشهر ۷۴۱ مورد و شادگان نیز ۳۵۸ مورد است که از این تعداد دو هزار و ۵۶ نفر با حال عمومی خوب بهبود یافته و ترخیص شدند.

سلمان زاده بیان کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته ۵ مورد جدید فوتی(۳ مورد آبادان و خرمشهر و شادگان نیز هر کدام یک مورد) ناشی از بیماری کرونا داشتیم و طبق آمار، تعداد نهایی جان باختگان در این محدوده به ۹۶ مورد افزایش یافته است که به تفکیک شامل ۴۵ نفر در آبادان، ۴۳ مورد در خرمشهر و ۸ مورد در شادگان می شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان افزود: در حال حاضر ۹۶ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بستری و در حال مداوا و مراقبت هستند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۲۱۱۸ بیمار، بهبود یافتگان ۱۹۵۲ مورد، فوت شدگان ۹۱ مورد و بستری شدگان کرونا مثبت نیز ۹۱ بیمار اعلام شده بود.(جزییات)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز