رییس هیات پرورش اندام خوزستان بیان کرد:

راهبرد اصلی هیات نظارت دقیق بر باشگاه های بدنسازی است/ایجاد محیط ایمن و سالم برای ورزشکاران دغدغه اصلی ما است

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۵۵:۱۰
کد خبر: ۱۰۱۲۴۷۳
راهبرد اصلی هیات نظارت دقیق بر باشگاه های بدنسازی است/ایجاد محیط ایمن و سالم برای ورزشکاران دغدغه اصلی ما است
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان یکی از دغدغه های اصلی ما حفظ سلامت ورزشکاران بوده و در این خصوص نظارت بر باشگاه‌های بدنسازی را در اولویت قرار داده ایم.

اردوان قاسمی رییس هیات بدنسازی خوزستان در گفت وگو با خبرنگار برنا در اهواز اظهار کرد: در شرایط موجود استان، وظیفه داریم با فراهم کردن فضایی ایمن در باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام به شیوه ایی عمل کنیم، که خانواده‌ها با آرامش خاطر بیشتری فرزندان و جوانان خود را به این محل های  ورزشی راهی کنند.

او با بیان اینکه ضرورت دارد  امانت‌دار خوبی برای حفظ و تربیت جوانان ورزشکار باشیم، گفت: یکی از اصلی ترین برنامه های ما در سال جاری، کنترل و نظارت بر فعالیت باشگاه‌های بدنسازی در راستای ارایه خدمات مفید و پاک به ورزشکاران این رشته است.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان با اشاره به فعال بودن این هیات در استان خوزستان افزود: هیات استان در سال‌های اخیر همواره جزو هیات‌های فعال و برنامه‌محور کشور بوده و ورزشکاران زیادی را تربیت و به تیم‌های ملی تقدیم کرده است.

قاسمی با بیان این که با تعطیلی باشگاه های بدنسازی، معیشت هزاران نفر را در استان تحت تاثیر قرار گرفته است، بیان کرد: با بازگشایی مجدد باشگاه‌های بدنسازی، یکی از دعدغه های ما سلامت ورزشکاران و مربیان این رشته بوده که با اجرای سخت گیرانه دستورالعمل‌های بهداشتی در این راستا گام بر داشته ایم و در صورت تخلف باشگاه ها با ناقضان دستورالعمل های صادره به شدت برخورد می‌کنیم.

رییس هیات بدن سازی و پرورش اندام خوزستان ادامه داد:  تمامی باشگاه‌هایی که قصد بازگشایی و از سرگیری فعالیت ها را دارند نیاز است، ابتدا مجوزهای لازم را از سوی وزارت ورزش و بهداشت اخذ کنند و در صورت تایید نهایی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

او گفت: در استان خوزستان بیش از ۷۰۰ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام مجوزدار در حال فعالیت هستند، که انتظار داریم تمام پروتکل‌های بهداشتی را برای حفظ سلامت ورزشکاران رعایت کنند.

قاسمی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی اضافه کرد: از سوی هیات به همه باشگاه‌ها اعلام کردیم تا پس از ثبت‌نام در سامانه وزارت بهداشت نسبت به تکمیل فرم‌های مربوطه اقدام کنند و تا پایان این بحران نظارت ها با هماهنگی هیات پزشکی ورزشی استان  بر باشگاه‌ها را به صورت جدی انجام خواهیم داد و با متخلفین برخورد می‌کنیم.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان در پایان با اشاره به تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص جبران آسیب مالی وارد شده به باشگاه‌های ورزشی تصریح کرد: مقرر شده وزارت ورزش و جوانان با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا حمایت های لازم را از باشگاه‌های ورزشی به عمل آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز