رییس هیات بوکس خوزستان بیان کرد:

به کسب سهمیه المپیک توسط بوکسورهای قدرتمند و جسور خوزستانی امیدواریم

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۴:۳۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۱۲۶۴۳
به کسب سهمیه المپیک توسط بوکسورهای قدرتمند و جسور خوزستانی امیدواریم
رییس هیات بوکس خوزستان گفت: بوکس خوزستان توانایی و ظرفیت بالایی دارد و به کسب سهمیه المپیک توسط بوکسورهای قدرتمند و جسور خوزستانی امیدوار هستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صبح امروز دوشنبه ۱۹ خرداد ماه نشست تخصصی و برنامه ریزی هیات بوکس خوزستان با حضور ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش، حمید زنگنه منش رییس هیات بوکس خوزستان و کارشناسان ورزشی برگزار شد.

در پایان این نشست، رییس هیات بوکس خوزستان در خصوص وضعیت این رشته ورزشی در سال ۹۸، اظهار کرد: در سال گذشته بوکس خوزستان روزهای خوبی را سپری کرد و توانستیم در بخش کارگری کشور به مقام قهرمانی رسیده و در مسابقات قهرمانی کشور در جایگاه سوم قرار بگیریم.

او گفت: برنامه های مختلفی در سال ۹۹ طرح ریزی شده و معتقدیم که بوکس خوزستان توانایی و ظرفیت بالایی دارد و می تواند روزهای خیلی بهتری را تجربه کند و امیدوارم با حمایت‌های اداره‌ کل ورزش و جوانان خوزستان بتوانیم این برنامه‌های مدنظر را اجرایی کنیم.

حمید زنگنه منش با بیان این که به کسب سهمیه المپیک توسط بوکسورهای قدرتمند و جسور خوزستانی امیدوار هستیم، بیان کرد: اشکان رضایی همراه با تیم‌ملی بوکس در سال گذشته عازم رقابت‌های کسب سهمیه المپیک شد، اما متاسفانه با وجود شایستگی بسیار، از رسیدن به این سهمیه باز ماند، آخرین مسابقات کسب سهمیه المپیک در سال جاری برگزار خواهد شد و ما امیدواریم، اشکان رضایی و همچنین مسلم مقصودی، سیاوش امیدی و رضا سلیمانی به این سهمیه دست پیدا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز