مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد:

توزیع ۲۰۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی میان شهروندان آسیب دیده از کرونا+ببینید

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۲۱:۴۹:۵۰
کد خبر: ۱۰۱۲۸۹۷
توزیع ۲۰۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی میان شهروندان آسیب دیده از کرونا+ببینید
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تهیه و توزیع ۲۰۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی میان شهروندان کم بضاعت خبر داد.

قباد ناصری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در مسجدسلیمان با اشاره به فرمان همیاری و مشارکت در تامین بسته های معیشتی برای شهروندان نیازمند آسیب دیده از کرونا از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: این اقدام در راستای عمل به اوامر رهبری و در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی شرکت انجام شده است.

او با اشاره به توزیع بسته ها میان شهروندان کم بضاعت شهرهای حوزه ی عملیاتی این شرکت که به دلیل شرایط بیماری کرونا در تنگنا هستند، گفت: این بسته ها شامل برنج، روغن، عدس، رب گوجه، ماکارونی، پروتین گیاهی، مایع ظرفشویی و مایع دستشویی است که توسط پایگاه مقاومت بسیج این شرکت تهیه و برای توزیع میان خانواده های کم بضاعت شهرهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در اختیار دفاتر ایمه جمعه شهرهای یاد شده قرار داده شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان افزود: پیش از این و در هنگام انتشار گسترده بیماری کرونا در شهر عنبر نیز تعداد ۱۵۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تهیه و توسط بخشداری عنبر در میان شهروندان این شهر نفتی توزیع شد.

ناصری در پایان بیان کرد: همچون سایر اقدامات خیرخواهانه این شرکت در بحران های سیل و زلزله، تصمیم گرفته شد علاوه بر انجام اقدامات و عملیات های ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و معابر که همچنان و به طور روزانه توسط بسجیان و عوامل اداره HSE صورت می گیرد، در بحران کرونا هم در رفع نگرانی شهروندان بی بضاعت و کمک به تامین معیشت آنها مشارکت جدی داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز