رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد:

توزیع کالاهای اساسی به منظور تعدیل قیمت ها در بازار

۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۱:۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۰۱۳۰۶۴
توزیع کالاهای اساسی به منظور تعدیل قیمت ها در بازار
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سازمان صمت استان در یک ماه اخیر با توزیع کالای اساسی تلاش داشته تا قیمت این کالاها در خوزستان تعدیل و از افزایش قیمت آن ها جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امیرحسین نظری امروز با بیان این موضوع اظهار کرد: در یک ماه اخیر کالاهای اساسی همچون برنج هندی ۱۱۲۱، شکر، روغن، گوشت قرمز، مرغ و خرما به منظور تعدیل قیمت ها در بازار توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه این کالاها با قیمت تنظیم بازار عرضه شده است، گفت: میزان سهمیه اختصاصی برنج هندی پنج هزار و ۷۳۱ تن بود که سه هزار و ۲۰۷ تن آن توزیع شد.

رییس سازمان صمت خوزستان افزود: با وجود تعطیلی‌های مختلف و اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان تلاش شد که توزیع کالا به خوبی در بازار انجام شود تا مردم در تامین این کالاها با مشکلی مواجه نشوند.

نظری میزان سهمیه اختصاصی شکر در یک ماه اخیر در استان را سه هزارو ۴۵ تن برشمرد و بیان کرد: از این میزان دو هزار و ۹۶۰ تن توزیع شد و میزان سهمیه روغن به استان نیز سه هزار و ۴۵ تن بود که به طور کامل توزیع شده است.

نظری میزان سهمیه گوشت قرمز را ۹۱۴ تن و گوشت مرغ را یک هزار و ۵۲۳ تن اعلام و اضافه کرد: در این خصوص نیز ۷۸ تن گوشت قرمز و ۱۳ تن گوشت مرغ در استان توزیع شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز