فردا انجام می شود:

پاسخگویی مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان در مرکز سامد استانداری

۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۵:۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۰۱۳۲۲۹
پاسخگویی مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان در مرکز سامد استانداری
مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان به منظور پاسخگویی به تماس های مردمی، فردا چهار شنبه در مرکز سامد استانداری خوزستان حضور می یابد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، در ادامه حضور مدیران استان در مرکز سامد استانداری خوزستان، این هفته مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان پاسخگوی تماس های تلفنی شهروندان خواهد شد.

مدیر مرکز سامد استانداری خوزستان در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تاکیدات استاندار مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هم استانی های محترم، مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان با حضور در مرکز سامد پاسخگوی سوالات مختلف شهروندان خواهند شد.

او گفت: شهروندان از سراسر استان می توانند به دلیل شیوع بیماری کرونا می توانند بدون مراجعه حضوری فردا چهار شنبه ۲۱ خرداد ماه جاری از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ از طریق شماره تماس ۱۱۱ و انتخاب گزینه ۳ مسایل و مشکلات خود با مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان مطرح نمایند.

عزت براتی در پایان افزود: "سامد" سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسوولان است که ازطریق این سامانه مردم به راحتی بدون مراجعه حضوری می توانند مشکلات خود را با دستگاه های اجرایی مطرح و پیگیری نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز