ماجرای خودکشی زن میانسال از روی پل طبیعت اهواز

۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۷:۴۱:۵۰
کد خبر: ۱۰۱۳۲۷۹
ماجرای خودکشی زن میانسال از روی پل طبیعت اهواز
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: زن میانسال که می خواست خودکشی کند، با دخالت نیروی‌های امدادی سازمان آتش نشانی منصرف شد و از روی پل طبیعت اهواز پایین آورده شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ابراهیم قنبری امروز در توضیح این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۷ و ۲۲ دقیقه روز گذشته، زنی حدود ۴۰ ساله با رفتن به بالای پل طبیعت با قصد خودکشی، می خواست خود را به پایین پرتاب کند.

او گفت: شهروندانی که در حال تردد از این محل بودند پس از مشاهده اقدام این زن با سازمان آتش نشانی تماس گرفته و خواستار کمک شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: سریعا نیروهای امدادی سازمان آتش نشانی در محل حاضر شدند و با صحبت و مشاوره این زن را از خودکشی منصرف کرده و از پل پایین آوردند.

لازم به ذکر است که هجدهم خرداد ماه جاری نیز نیروهای ۱۲۵ با حضور به موقع در محل، جوان ۲۴ ساله ایی که پس از خوردن قرص به قصد خودکشی در اتاقش را بر روی خانواده بسته بود، شکستند و آن جوان را با تحویل به موقع به نیروهای اورژانس از مرگ نجات دادند.

همچنین نکته بارز در دو اتفاق این است که شهروندان به جای مداخله مستقیم خود و یا سلفی گرفتن و ثبت لحظه، تصمیم به کمک و تماس با مرکز متخصص و امدادی گرفتند که بسیار حائز اهمیت است و اینگونه رفتارها از شهروندان مورد توقع است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز