آخرین و جدیدترین آمارهای ناشی از بیماری کرونا استان خوزستان تا ۲۱ خرداد ۹۹+تفکیک حوزه ها/افزایش بستری شدگان

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۴:۲۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۱۳۵۱۵
آخرین و جدیدترین آمارهای ناشی از بیماری کرونا استان خوزستان تا ۲۱ خرداد ۹۹+تفکیک حوزه ها/افزایش بستری شدگان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ثبت ۷۹۶ مورد ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خوزستان خبر داد و گفت: شمار مبتلایان خوزستان به ۲۲۰۷۷ مورد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز چهارشنبه ۲۱ خرداد ماه ۹۹ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه های تشخیصی کرونا در خوزستان و افزایش مراکز نمونه در شهرهای بزرگ، از دیروز تا امروز(۲۰ لغایت ۲۱ خرداد) تعداد ۷۹۶ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در استان شناسایی شد که به تفکیک در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۴۱۷ مورد، حوزه دانشکده علوم پزشکی دزفول ۲۲۰ مورد، حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان ۱۳۹ مورد، حوزه دانشکده علوم پزشکی شوشتر ۵ مورد و حوزه دانشکده علوم پزشکی بهبهان نیز ۱۵ مورد می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه با احتساب این موارد شمار مبتلایان خوزستان به ۲۲ هزار و ۷۷ مورد افزایش یافت، افزود: بر این اساس، از مجموع ۷۹۶ مورد جدید، ۵۸۱ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۲۱۵ بیمار نیز بستری شدند.

احسان پور با ابراز تاسف از فوت ۱۵ مورد جدید ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان، بیان کرد: از این تعداد، ۱۱ مورد از حوزه دانشگاه جندی شاپور اهواز، ۳ مورد از حوزه دانشکده دزفول و یک مورد در محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان بوده و در مجموع شمار متوفیان ناشی از این بیماری به ۷۳۳ مورد افزایش یافته است.

او با اشاره به رشد جمعیت بهبود یافتگان و ترخیص شده ها به ۲۰ هزار و ۶۲۷ نفر، اضافه کرد: در حال حاضر ۷۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تحت درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان افزود: استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل، شست و شوی مرتب دست ها، پرهیز از ترددهای غیر ضروری و رعایت فاصله در روابط اجتماعی ضرورتی اجتناب ناپذیر در جلوگیری از ابتلا و گسترش بیماری کووید ۱۹ است.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۲۱۲۸۱ بیمار، بهبود یافته و ترخیص شدگان ۱۹۹۱۴ نفر، بستری شدگان ۶۴۹ بیمار و فوت شدگان ۷۱۸ مورد اعلام شده بود.(جزییات)

اطلاعات تفکیکی ابتلا شهرستان ها تا ساعتی دیگر اعلام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز