معاون پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران بیان کرد:

زیرساخت های دانشکده علوم پزشکی آبادان برای پذیرش دانشجوی عراقی مهیا است

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۱:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۳۵۷۶
زیرساخت های دانشکده علوم پزشکی آبادان برای پذیرش دانشجوی عراقی مهیا است
معاون پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در بازدید از امکانات دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: فضا و امکانات دانشکده علوم پزشکی آبادان به لحاظ زیرساخت و لجستیک بسیار مناسب و خوب است و جذب دانشجوی عراقی برای هر دو مجموعه بازی بُرد بُرد محسوب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، دکتر وحید ضیایی امروز در بازدید از امکانات محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان، اظهار کرد: این بازدید به منظور امکان‌سنجی پذیرش دانشجوی بین المللی صورت گرفت و با توجه به ظرفیت و تجربه دانشگاه علوم پزشکی تهران و امکانات و ظرفیت‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان و قرابت این شهرستان به استان بصره؛ موضوع پذیرش دانشجو از کشور همسایه مورد بررسی قرار گرفت.

او گفت: فضا و امکانات دانشکده علوم پزشکی آبادان به لحاظ زیرساخت و لجستیک بسیار مناسب و خوب است و قطعا فضای فیزیکی این منطقه نسبت به شهرهای بزرگ که متراکم هستند، مناسب‌تر است.

معاون پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: در این دیدار و بازدید موضوعاتی همچون نحوه اداره دانشگاه و ارایه دروس مختلف و زبان آموزش نیز مورد تبادل نظر قرار گرفت.

ضیایی بیان کرد: پیشنهاد ما این است که در یک یا دو رشته برای پذیرش دانشجوی خارجی اقدام کنیم و با رشته‌هایی در مقاطع کوتاه‌مدت مثل فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس کار را شروع کرده و بعد از کسب تجربه در سال‌های آتی در رشته‌های بلندمدت‌تری مثل پزشکی پذیرش دانشجو داشته باشیم.

معاون پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان اضافه کرد: با توجه به اعتبار دانشگاه علوم پزشکی تهران در عرصه بین‌الملل و امکانات زیرساختی بسیار خوب دانشکده علوم پزشکی آبادان، جذب دانشجوی عراقی برای هر دو مجموعه بازی بُرد بُرد محسوب خواهد شد.

لازم به ذکر است که در این بازدید، دکتر نیک‌منش مدیر بین‌الملل، دکتر شریعت مدیر پذیرش و دکتر غیاثوندیان مدیر امور آموزشی پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر مبارک معاون آموزشی و پژوهشی، دکتر تراب‌پور معاون دانشجویی و فرهنگی و جمعی از مدیران دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز