رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر داد:

جزییات نجات جان مادر و دو فرزند کوچکش از میان دود و شعله های آتش طبقه پنجم

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۳:۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۳۶۴۵
جزییات نجات جان مادر و دو فرزند کوچکش از میان دود و شعله های آتش طبقه پنجم
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار آتش سوزی در طبقه پنجم یک مجتمع مسکونی در کوی سعدی توسط آتش نشانان خبرداد.

ابرهیم قنبری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۳ و ۴۲ دقیقه بیستم خرداد ماه سال جاری طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی در طبقه پنجم یک مجتمع مسکونی در کوی سعدی خیابان تربت شرقی اطلاع رسانی شد.

او گفت: آتش نشانان ایستگاه ۷۷ سریعا با دو دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام شده و ساعت ۱۳ و ۴۳ دقیقه یک دقیقه پس از اعلام حریق در محل حاضر شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: نیروهای عملیات ایستگاه ۷۷ پس از بررسی وضعیت سریعا روند هوزکشی(لوله رسانی) را تا طبقه پنجم انجام داده و همزمان تیم امداد و نجات مادر و دو فرزندش را از میان شعله و دود آتش که آن ها را گرفتار کرده بود، نجات دادند.

قنبری بیان کرد: خوشبختانه هر دو کودک توسط آتش نشانان صحیح و سالم از مجتمع خارج شدند و مادر آن ها نیز به دلیل مقداری دودگرفتگی و شوک ناشی از حادثه به عوامل ۱۱۵ تحویل داده شد.

او با اشاره به اینکه بر اثر این آتش سوزی، مجتمع دچار دود گرفتگی زیادی شده بود، اضافه کرد: نیروهای ۱۲۵ پس از اطفای حریق و نجات جان شهروندان، به منظور تخلیه دود از مجتمع، با استفاده از فن های فشار مثبت، عمل تهویه را انجام دادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان افزود: کارشناسان سازمان علت آتش سوزی را مجاورت مقداری لباس با دستگاه کباب پز که در تراس واحد مسکونی بود، اعلام کردند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز