معاون درمان دانشکده علوم‌پزشکی آبادان خبر داد:

پلمب یک مرکز دندانپزشکی و یک مرکز ارایه خدمات آرایشی و زیبایی در آبادان

۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۴:۲۱:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۴۱۳۲
پلمب یک مرکز دندانپزشکی و یک مرکز ارایه خدمات آرایشی و  زیبایی در آبادان
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از پلمب یک مرکز دندانپزشکی و یک مرکز ارایه خدمات آرایشی و زیبایی به دلیل مبادرت به مداخله در امور پزشکی خبر داد

هوشان شریعتی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر اظهار کرد: یک مرکز  ارایه خدمات آرایشی زیبایی که انواع  مداخلات پزشکی در قالب زیبایی، پوست و مو را بدون داشتن صلاحیت های پزشکی و مجوزهای قانونی انجام می داد پس از شناسایی توسط کارشناسان واحد نظارت معاونت درمان با همراهی کارشناس امور حقوقی روز گذشته پلمب شد.

او گفت: در پی بازدیدهای میدانی کارشناسان نظارت بر درمان و احراز تخلف در خصوص انجام  فعالیت های غیر مجاز پس از طی مراحل  قانونی از ادامه فعالیت در محل مذکور ممانعت به عمل آمد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: در ادامه بازدیدهای نظارتی پس از شناسایی و احراز تخلف یک مرکز غیر مجاز دندان سازی و دندانپزشکی توسط کارشناسان نظارت و احراز  دخالت در امور دندانپزشکی با مشارکت کارشناسان معاونت بهداشت و امور حقوقی دانشکده، مرکز یاد شده پلمب و پرونده مربوطه در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

شریعتی بیان کرد: انجام اینگونه اعمال و مداخلات غیر تخصصی در حوزه پزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت، سلامت شهروندان را به خطر انداخته و ضایعات جبران ناپذیر و گسترش بیماری های عفونی را برای مراجعه کنندگان به این مراکز غیر مجاز بوجود آورد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان از شهروندان خواست ضمن خودداری از مراجعه به مراکز غیر مجاز برای دریافت خدمات درمانی، در صورت مشاهده ی هر گونه تخلف بهداشتی و مواجهه با فعالیت اینگونه مراکز، موارد را از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ یا مراجعه به کارشناسان نظارت بر درمان واقع در دانشکده علوم پزشکی آبادان اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز