رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر داد:

مهار آتش سوزی ۲ پارک و یک نیزاز طی ۲ روز گذشته در اهواز

۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۲۰:۳۸:۳۶
کد خبر: ۱۰۱۴۲۱۷
مهار آتش سوزی ۲ پارک و یک نیزاز طی ۲ روز  گذشته در اهواز
رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان در دو روز گذشته ساعت ها در حال اطفای آتش سوزی پارک گمبوعه بودند که مسیر ناهموار و گرمای هوا، سختی این کار را دو برابر کرده بود.

ابراهیم قنبری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با بیان این موضوع اظهار کرد: آتش نشانان طی دو روز گذشته ساعت ها درگیر اطفا آتش سوزی پارک گمبوعه بودند که با توجه به پراکندگی و وسعت آتش سوزی و همچنین صعب العبور بودن مسیر، این حادثه آتش نشان را به چالش کشید.

او گفت: نیروهای ایستگاه ۲۲ با پشتیبانی یک دستگاه تانکر آب، روز گذشته از ساعت ۱۸:۳۴ تا ساعت ۲۲:۵۸، و امروز نیز از ساعت ۱۹:۴۵ تا ساعت ۲۲:۵ مشغول کار اطفا بودند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: آتش نشانان پس از ساعت ها کار در شرایط سخت و در هوای گرم، توانستند این آتش سوزی را اطفا کنند.

قنبری در پایان با بیان اینکه آتش نشانان سازمان آتش نشانی اهواز این روزها تعداد زیادی از حوادث را در محدوده شهر اهواز و خارج از محدوده اهواز پوشش می دهند که گرمای هوا این کار را دو چندان سخت می کند، اضافه کرد: روز گذشته نیز دو مورد آتش سوزی در"نیزار محوطه لشکر ۹۲ زرهی" و "پارک دولت اهواز" اتفاق افتاده بود که با حضور به موقع آتش نشانان ایستگاه ۳۳ مهار و اطفا شد.

لازم به ذکر است که در روزهای اخیر علاوه بر آتش سوزی جنگل ها در خوزستان، چندین مورد آتش سوزی بوستان ها در سطح شهرستان به ویژه شهرستان اهواز اتفاق افتاده بود. در همین خصوص پیش از این رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز  از عمدی بودن آتش سوزی پارک ۴۲ هکتاری(معروف به پارک چوبی اهواز) خبر داده بود.(جزییات)

 

نظر شما