سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان خبر داد:

کارگروه شناسایی بیماران کرونایی در ستاد اجرایی مقابله با کرونا آبادان تشکیل شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۰۱۴۴۲۰
کارگروه شناسایی بیماران کرونایی در ستاد اجرایی مقابله با کرونا آبادان تشکیل شد
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از تشکیل اولین جلسه هماهنگی کارگروه شناسایی در ستاد اجرایی مقابله با کرونا شهرستان آبادان خبرداد.

نجمه سید آقا میری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: مطابق دستورالعمل ١٦ ماده ای ابلاغی از سوی فرماندار ویژه شهرستان آبادان،  کارگروه شناسایی بیماران کرونا اعم از ناقلین بدون علامت و نیازمند به درمان، عصر روز گذشته به صورت فوری تشکیل جلسه داد تا با ایجاد هماهنگی لازم بین اعضا و تدوین فرایند عملیاتی، اجرای دستورالعمل ابلاغی آغاز شود.

اوگفت: یکی از مصوبات مهم این جلسه تعیین نوع قرنطینه الزامی توسط مرکز بهداشت برای بیماران و افراد ناقل بنا به شرایط هر فرد شامل بستری در بیمارستان، مرکز نفس(نقاهتگاه) و یا در منزل بود و همچنین اختصاص یک خط تلفن چهار رقمی به کارگروه شناسایی توسط مخابرات شهرستان به منظور پیگیری شکایات مردمی یکی دیگر از مصوبات این جلسه است.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان در پایان با بیان اینکه همچنان اجرای پروتکل های بهداشتی توسط افراد بهترین راه مهار این بیماری نوظهور است، افزود: اطلاعات تکمیلی مصوبات و برنامه های اجرایی از طریق مرکز بهداشت و فرمانداری ویژه شهرستان آبادان به اطلاع عموم همشهریان خواهد رسید.

لازم به ذکر است که چهار روز پیش با دستور فرماندار ویژه آبادان"پلیس کرونا" به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری در این شهرستان راه اندازی و دستور العمل ١٦ ماده ایی آن نیز توسط فرماندار ابلاغ شد.(جزییات)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز