ظهر امروز؛

معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان های آبادان بازدید کرد

۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۱۶:۰۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۶۷۹۳
معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان های آبادان بازدید کرد
ظهر امروز معاون درمان وزارت بهداشت در راس هیاتی از تهران و استان، از بیمارستان های آبادان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان ظهر امروز قاسم جان بابابی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان‌ های آبادان بازدید کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت که از روز گذشته به خوزستان سفر کرده است، پس از بازدید از بیمارستان های مرکز استان ظهر امروز به مراه دکتر ابول نژادیان(سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز) به منظور بررسی روند ارایه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا ویروس با حضور در آبادان از بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی این شهرستان بازدید کرد.

جان بابایی ضمن بازدید از بخش‌های تشخیصی و بستری بیماران مبتلا به کوید-۱۹ در بیمارستان‌های آیت اله طالقانی، امام خمینی (ره) و ۱۷ شهریور با پزشکان و پرستاران مدافع سلامت در این بیمارستان ها دیدار و گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان روند خدمات ارایه‌ شده به بیماران قرار گرفت.

او در پایان این بازدید علاوه بر اعلام رضایت از تلاش تیم های مدیریتی و اجرایی، پزشکان و کارکنان شاغل در بیمارستان های یاد شده برای خدمت‌رسانی مطلوب و قابل قبول در تمامی بخش های مختلف به بیماران، قدردانی و برای آنان آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

در این بازدید چند ساعته، شکر الله سلمان زاده(رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان)، هوشان شریعتی(معاون درمان دانشکده)  نصراله حسونی بحرینی(رییس بهداشت و درمان صنعت نفت)، عبدی زاده(رییس بیمارستان ۱۷ شهریور) و جمعی از مدیران حوزه بهداشت و درمان شهرستان، معاون درمان وزارت بهداشت را همراهی کردند.

لازم به ذکر است که پس از اوج گیری شیوع بیماری کرونا در منطقه جنوب غرب استان خوزستان و تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت اله طالقانی آبادان، دو بیمارستان امام خمینی ره صنعت نفت و ۱۷شهریور سازمان تامین اجتماعی نیز به ترتیب به عنوان بیمارستان های معین دوم و سوم برای پذیرش و بستری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص پیدا کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز