رییس شورای شهر مسجدسلیمان خبر داد:

جلسه شورا به حدنصاب نرسید/انتخاب سرپرست شهرداری به روز شنبه موکول شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۷:۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۰۱۷۰۹۴
جلسه شورا به حدنصاب نرسید/انتخاب سرپرست شهرداری به روز شنبه موکول شد
رییس شورای شهر مسجدسلیمان گفت: جلسه انتخاب سرپرست شهرداری به دلیل عدم حضور سه نفر از اعضای شورای شهر به حد نصاب نرسید.

وحید زمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در مسجدسلیمان با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از مهم ترین و حساس ترین کارهای شورای شهر انتخاب شهردار است که متاسفانه به دلیل غیبت سه تن از اعضای شورا و به حد نصاب نرسیدن آن، انتخاب سرپرست شهرداری به جلسه روز شنبه موکول شد.

او گفت: علی رغم اعلام قبلی به اعضای شورا برای انتخاب سرپرست شهرداری متاسفانه سه نفر از اعضای شورا در این جلسه حضور نیافتند به همین دلیل این جلسه به روز شنبه راس ساعت ۶ بعد از ظهر با حضور اصحاب رسانه و نماینده فرماندار برگزار خواهد شد.

رییس شورای شهر مسجدسلیمان افزود: تعداد کاندیداهای احراز سرپرستی شهرداری ۱۱ نفر هستند که ان شالله روز شنبه یکی از این عزیزان به عنوان سرپرست شهرداری معرفی خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کارگران شهرداری از محروم ترین اقشار جامعه هستند و در اکثر موارد از داشتن حداقل های زندگی نیز محروم هستند و با توجه به این که سفره کارگران شهرداری به خاطر عدم پرداخت حقوق و بیمه معوقه در این روزهای کرونایی خالی‌تر از همیشه شده است امیدواریم با انتخاب سریع سرپرست شهرداری به حق و حقوق کارگران سریعا رسیدگی شود.

لازم به ذکر است که شهردار مسجدسلیمان اوایل هفته جاری در اهواز دستگیر و روانه زندان شد که پس از آن استعفای خود را به شورای شهر مسجدسلیمان مکتوب و اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز