به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان؛

بهسازی و ایمن سازی قسمتی از جاده روستاهای منطقه سلیران بخش عنبر انجام شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۷:۲۹:۵۴
کد خبر: ۱۰۱۷۰۹۹
بهسازی و ایمن سازی قسمتی از جاده روستاهای منطقه سلیران بخش عنبر انجام شد
در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اقدام به بهسازی و ایمن سازی قسمتی از جاده روستاهای منطقه سلیران بخش عنبر نمود.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، این پروژه که در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد، شامل ایمن سازی و تسهیل در تردد روستاییان مجاور چاه های نفت این منطقه با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت در مدت زمان ۶ ماه و با صرف اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال انجام شد.

در این پروژه که در مجاورت روستای جاجو و روستای سلیران صورت گرفت، یک دستگاه پل دو دهانه به طول ۱۰ متر به همراه دیوار حایل سنگی در راستای محافظت از جاده در برابر خطرات نشست و رانش هنگام بارندگی – لایروبی دره، خاکبرداری و خاکریزی به مقدار ۴۳۰۰ متر مکعب – بتن ریزی و سنگ کاری به مقدار ۷۷۵ متر مکعب – ترانشه زنی و اصلاح هندسی دید و مسیر – اجرای کانال سنگی در شانه به منظور هدایت و دفع آب باران و جلوگیری از شکستگی و آب شستگی جاده – اجرای کانال خاکی و اجرای سنگ فرش کف جاده در دو طرف پل اجرا شده است.

با این اقدام بخش هایی از این مسیر که در بارندگی های سال های قبل دچار آسیب شده و موجب به خطر افتادن جان شهروندان شده بود با همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ایمن سازی و تردد روستاییان و ساکنین مجاور چاه های نفتی این منطقه تسهیل شده است.

لازم به ذکر است که شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیش از این و در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی و ارایه خدمات عام المنفعه به شهروندان و مجاوران چاه ها و تاسیسات نفتی حوزه عملیاتی اش اقدام به بهسازی و مرمت بیش از ۷۵۰ کیلومتر از راه های روستایی نموده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز