اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛

آمارهای منتشره از مبتلایان کرونایی خوزستان کذب است

۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۰۰:۵۶:۲۵
کد خبر: ۱۰۱۷۱۴۴
آمارهای منتشره از مبتلایان کرونایی خوزستان کذب است
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه ایی آمار های مبتلایان کرونایی خوزستان را در چند روز اخیر که از سوی برخی سایت ها و فضای مجازی منتشر شده، تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه ایی آمار های مبتلایان کرونایی خوزستان را در چند روز اخیر که از سوی برخی سایت ها و فضای مجازی منتشر شده، تکذیب کرد.

در اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آمده است: به دنبال درج شایعاتی در مورد میزان آمار  تعداد مبتلایان به کرونا ویروس و مرگ و میر آنها طی روزهای اخیر در برخی رسانه های استان، به اطلاع می رساند: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به عنوان تنها مرجع رسمی جمع آوری آمار مربوط به بیماران مبتلا به بیماری کووید ۱۹، ضمن تکذیب آمار فوق الذکر، از عموم مردم شریف استان درخواست می نماید که اخبار و پیام های مربوط به کرونا ویروس را تنها از مراجع رسمی دریافت کرده و به شایعاتی که عموما" به قصد تشویش افکار عمومی مطرح می شود، توجه نکنند.

لازم به ذکر است که از ۲۲ خرداد ماه طبق اعلام وزارت بهداشت آمارهای کرونایی فقط به صورت کلی و از زبان سخنگوی ستاد ملی کرونا ویروس اعلام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز