زنده زنده سوختن ۴۰ اصله درخت ۳۰ ساله در اهواز+ببینید

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۴۹:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۷۹۳۲
زنده زنده سوختن ۴۰ اصله درخت ۳۰ ساله در اهواز+ببینید
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش سوزی بلوار قدس اهواز به ۴۰ اصله درخت آسیب وارد کرد که توسط آتش نشانان کنترل شد.

ابراهیم قنبری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۱۹ دقیقه روز گذشته گزارش آتش سوزی در قسمتی از فضای سبز شهرداری، در بلوار قدس اهواز اطلاع رسانی شد.

او گفت: مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ ابتدا گروهی از ایستگاه ۳۳ کیانپارس را اعزام کرد که ساعت ۱۸ و ۲۳ دقیقه به محل رسیدند و پس از بررسی وضعیت و گسترده بودن آتش سوزی، درخواست نیروی کمکی از ایستگاه های ۲۰۰ و ۷۷ داشتند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: در این حادثه که در فضای سبز شهرداری رخ داد، تقریبا ۴۰ اصله درخت با قدمتی ۳۰ ساله آسیب دید.

قنبری بیان کرد: افزایش گرما و رها کردن ته سیگار و زباله های شیشه ای یکی از اصلی ترین عوامل آتش سوزی مراتع و درختان هستند که البته در مواردی که آتش به سرعت گسترش پیدا کرده، حریق می تواند عمدی نیز باشد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اضافه کرد: در این حادثه ۱۷ آتش نشان حضور داشتند که با تلاش آن ها، این آتش سوزی ساعت ۱۹ و ۰۲ دقیقه شب گذشته اطفا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز