فرماندهی منطقه انتظامی شهرستان گتوند خبر داد:

تعقیب و گریز پژویی با پلاک پراید/سارقان احشام و کابل های برق دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۱۷۹۵۳
تعقیب و گریز پژویی با پلاک پراید/سارقان احشام و کابل های برق دستگیر شدند
فرماندهی منطقه انتظامی شهرستان گتوند گفت: ماموران انتظامی شهرستان در یک عملیات تعقیب و گریز و تیر اندازی موفق به دستگیری سارقان احشام و کابل های برق شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سرهنگ فتح اله پارسایی با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان گتوند با کار اطلاعاتی موفق شدند روز گذشته(بامداد روز شنبه) طی عملیات شناسایی و تعقیب گریز و تیراندازی یک دستگاه خودرو سواری پژو نقره ای، که در استعلام پلاک اتومبیل یک دستگاه پراید بر روی یک دستگاه پژوه نصب شده بود، را متوقف نمایند.

او گفت: در این عملیات ماموران اطلاعات و آگاهی گتوند توانستند سارقان کابل های برق و احشام در حال فرار را به دام انداخته و دستگیر کنند.

پارسایی با بیان اینکه این افراد تحت بازجویی های اولیه قرار گرفته و سپس تحویل مقامات قضایی داده شدند، افزود. امنیت مردم وظیفه پلیس است و با افرادی که قصد خدشه دار کردن امنیت جامعه را داشته باشند با جدیت و قاطعیت برخورد خواهد شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان گتوند در پایان بیان کرد: افراد مالباخته می توانند به اداره پلیس آگاهی جنب پمپ بنزین در گتوند مراجعه نمایند یا با شماره همراه سروان حسینی رییس پلیس آگاهی گتوند ۹۱۶۳۴۲۹۱۷۰ تماس حاصل نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما