فرماندار شادگان تاکید کرد:

لزوم تامین آب مورد نیاز کشت تابستانه در شادگان

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۸۲۴۷
لزوم تامین آب مورد نیاز کشت تابستانه در شادگان
فرماندار شادگان گفت: یکی از دغدغه‌های مهم کشاورزان منطقه تامین آب در فصل کشت است که باید تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز مشکلات اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار برنا، سعید حاجیان امروز یکشنبه در جلسه  شورای کشاورزی شادگان که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان شادگان حیاتش وابسته به بخش کشاورزی است و عمده فرصت های شغلی در این بخش تعریف شده است.

او با بیان اینکه شادگان یکی از قطب‌های کشاورزی استان است و باید زمینه رونق و توسعه این صنعت در شهرستان بیش از پیش فراهم شود، گفت: یکی از دغدغه‌های مهم کشاورزان تامین آب در فصل کشت است که مدیران مربوطه باید تدابیری اتخاذ کنند که کشاورزان کشت خود را با آرامش خاطر انجام دهند.

فرماندار شادگان افزود: به مسوولان استانی اعلام کرده ایم که باید برای تامین آب کشاورزان شادگان در فصل تابستان تدبیری اندیشیده شود زیرا بخش عمده ای از جمعیت این شهرستان را کشاورزان تشکیل می دهند.

حاجیان در پایان از مسوولان دستگاه های متولی خواست در راستای احیای بخش کشاورزی و دامپروری شهرستان در اختصاص سهمیه و بالا بردن حجم آن به شادگان اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 

نظر شما