مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان بیان کرد:

وضعیت قرمز تیم نفت مسجدسلیمان/برای تهیه بلیت هواپیما هم مشکل داریم

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۷:۵۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۱۸۴۰۱
وضعیت قرمز تیم نفت مسجدسلیمان/برای تهیه بلیت هواپیما هم مشکل داریم
مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: اوضاع مالی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به وضعیت حاد و قرمز رسیده است و تا کنون هیچ اقدامی توسط مسوولین برای حل این مشکل صورت نگرفته است.

مهران حسنوند امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در مسجدسلیمان با اعلام این خبر اظهار کرد: تیم نفت مسجدسلیمان به عنوان یکی از پدیده های لیگ ۹۸ اگر چه در سال گذشته توانسته‌اند دریافتی کادر فنی و بازیکنان خود را به حدود ۶۰ درصد برسانند اما به دلیل عدم حمایت مسوولین و عدم پرداخت بخشی از مبلغ تخصیصی وزارت نفت به این تیم به شدت دچار بحران مالی شده است به نوعی که برای تهیه بلیت هواپیما برای سفر به بوشهر دچار مشکل شده ایم و در صورتی که مسوولین برای حل این مشکلات چاره اندیشی نکنند با مشکلات عدیده ای مواجه خواهیم شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب و مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به منظور حل مشکل تیم فوتبال نفت برای استفاده از خوابگاه و زمین در مسجدسلیمان گفت: هواداران بختیاری نفت در سراسر جهان نگران وضعیت به وجود آمده برای این باشگاه هستند که اهم این مشکلات مسایل مالی است.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان در بخش پایانی سخنان خود از مسوولین درخواست کرد تنها امید جوانان این شهرستان را به نوامیدی تبدیل نکنند و اجازه دهند همانند نیم فصل اول افتخار آفرینی شیران زاگرس ادامه داشته باشد.

لازم به ذکر است که حسنوند پیش از این با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلی مسابقات لیگ برتر، مابقی  دستمزدش را به باشگاه نفت بخشید.

همچنین حسنوند پیش از این نیز طلب خود از تیم استقلال خوزستان را نیز بخشیده بود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز