رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

برخورد سواری پژو ۴۰۵ و تیبا با عابر پیاده ۵ مصدوم بر جای گذاشت

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۷:۵۱:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۳۶۸۸
برخورد سواری پژو ۴۰۵ و تیبا با عابر پیاده ۵ مصدوم بر جای گذاشت
رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از تصادف دو خودرو سواری پژو ۴۰۵ و تیبا با عابرین پیاده در محور اروندکنار به آبادان منجر به مصدومیت ۵ نفر شد

امین منصور امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: سانحه تصادف دو دستگاه خودرو با عابرین پیاده در ساعت ۰۸:۳۸ صبح امروز ۱۲ تیر ماه به مرکز ارتباطات اورژانس آبادان اطلاع داده شد که بلافاصله کارشناسان ارتباطات اورژانس ۱۱۵ چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام کردند.

او گفت: این حادثه بر اثر برخورد پژو ۴۰۵ و تیبا با عابرین پیاده در محور اروندکنار به آبادان بعد از پمپ بنزین روستای رمیله رخ داده بود که منجر به مصدومیت پنج نفر شد.

رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان افزود: با تلاش های کارشناسان فوریت های پزشکی مصدومان این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی مناسب با آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان های امام خمینی(ره)، شهید بهشتی و ۱۷ شهریور آبادان منتقل شدند.

لازم به ذکر است که محور اروندکنار به آبادان جزو راه های مواصلاتی پر حادثه به شمار می رود که با رعایت سرعت مطمئنه و هشدارهای راهنمایی و رانندگی می توان از بروز این تصادفات جلوگیری کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز