رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان هشدار داد:

مسوولین شادگان باید پاسخگوی سهل انگاری خود باشند

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۸:۲۵:۰۲
کد خبر: ۱۰۲۳۶۹۴
مسوولین شادگان باید پاسخگوی سهل انگاری خود باشند
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با توجه به مصوبه ستاد کرونا استان خوزستان مبنی بر الزام به اجرای محدودیت ها و اعلام وضعیت قرمز در منطقه، مشاهده تجمعات چند هزار نفری در این شرایط بحرانی قابل اغماض نیست.

شکراله سلمان زاده عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار در آبادان ضمن اعتراض شدید به ادامه روند برگزاری مراسم عزاداری و عروسی در شادگان اظهار کرد: مسوولین این شهرستان باید پاسخگوی سهل انگاری خود در جلوگیری از تشکیل اینگونه تجمعات باشند.

او گفت: با توجه به مصوبه ستاد کرونا استان خوزستان مبنی بر الزام به اجرای محدودیت ها و اعلام وضعیت قرمز در منطقه، مشاهده تجمعات چند هزار نفری در این شرایط بحرانی قابل اغماض نیست.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: در صورتی که این سهل انگاری از سوی مسوولین شادگان به به این شکل ادامه داشته باشد، باید منتظر افزایش شدیدتر شیوع بیماری کرونا در این منطقه باشیم که قطعا تبعات منفی آن شهرهای همجوار و حتی استان را نیز در بر خواهد گرفت.

سلمان زاده در پایان بیان کرد: در حالی که جهادگران حوزه بهداشت و درمان قریب به پنج ماه است که با ایثار و تلاش شبانه روزی خود سعی در کنترل بیماری و درمان بیماران دارند، متاسفانه ادامه ی برگزاری چنین تجمعاتی تلاش های آنان را بی اثر و سلامت عمومی مردم را تهدید خواهد کرد.

 

نظر شما