معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آبادان خبر داد:

هفته آینده مدارس تعطیل است/فعالیت اداری به قوت خود باقی است

۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۰۶:۴۲:۲۸
کد خبر: ۱۰۲۳۷۶۸
هفته آینده مدارس تعطیل است/فعالیت اداری به قوت خود باقی است
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آبادان از تعطیلی مدارس این شهرستان طی هفته آینده خبر داد.

 حبیب الله رمضانی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه ستاد مدیریت کرونا استان خوزستان اعمال محدودیت در ۹ شهر خوزستان از روز گذشته(پنجشنبه) آغاز شد.

او گفت: اعمال محدودیت از سوی ستاد ملی کرونا به ۹ شهر استان خوزستان؛ آبادان، امیدیه، دزفول، رامهرمز، اندیمشک، ماهشهر، شوش، شوشتر، مسجد سلیمان ابلاغ و  و اجرایی شده است.

مدیر آمورش و پرورش آبادان افزود: بر این اساس فعالیت تمامی خانه‌های کودک‌، حوزه‌های علمیه، مدارس‌، مدارس شبانه روزی، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای،  سالن‌های ورزشی پرخطر، مساجد و مصلاها، زبانسرا، کتابخانه‌ها، موزه‌ و باغ موزه، استخرهای سرپوشیده، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه، سالن های آرایشی، کافه‌ها و چایخانه‌ها تا اطلاع ثانوی در این شهرها ممنوع است.

رمضانی بیان کرد: با توجه به این محدودیت ها مدارس شهرستان آبادان تعطیل است و تنها امتحانات نهایی پایه دوازدهم دانش آموزان طبق تقویم اجرایی و برنامه ریزی انجام شده برگزار و به قوت خود باقی است.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش با بیان اینکه فعالیت ادارات در این شهرها مانند روال قبل ادامه دارد، اضافه کرد: فعالیت اداری آموزش و پرورش آبادان به قوت خود باقی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز