امروز در اهواز اتفاق افتاد:

زغال منقل سه طبقه مسکونی را در اهواز به آتش کشید+ببینید

۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۲:۰۷:۳۵
کد خبر: ۱۰۲۳۹۵۵
زغال منقل سه طبقه مسکونی را در اهواز به آتش کشید+ببینید
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: بی احتیاطی در روشن کردن زغال در طبقه پنجم یک واحد مسکونی در منطقه پادادشهر، موجب سرایت آتش به طبقه های چهارم و سوم مجتمع شد.

به گزارش خبرنگاربرنا از اهواز، ابراهیم قنبری در توضیح این اتفاق اظهار کرد: ظهر امروز جمعه ۱۳ تیرماه، ساعت ۱۳ و ۳۷ دقیقه گزارش آتش سوزی مجتمعی در خیابان ۱۳ پاداد اطلاع رسانی شد.

او گفت: نیروهای ۱۲۵ از دو ایستگاه ۵۴ و ۵۵، ساعت ۱۳ و ۴۱ دقیقه در محل حاضر شدند و با لهیب شعله های آتش که بیشتر از تراس واحدهای مجتمع زبانه می کشید رو به رو شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: آتش نشانان با رساندن آب به طبقات بالا، توانستند به درون ساختمان نفوذ کرده و کانون آتش سوزی را مهار کنند.

قنبری بیان کرد: این حادثه که به علت بی احتیاطی در روشن کردن زغال در منقل، در تراس طبقه پنجم ساختمان اتفاق افتاد، موجب خسارت به واحدهای طبقه چهارم و به خصوص سوم ساختمان شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اضافه کرد: این حادثه سریعا پس از حضور آتش نشانان کنترل شده و ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه به طور کامل اطفا و  پایان عملیات توسط فرمانده وقت اعلام شد.

نظر شما