مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان مطرح کرد:

مصرف برق خوزستان در وضعیت هشدار است/لزوم رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکان

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۳:۵۱
کد خبر: ۱۰۲۴۴۰۷
مصرف برق خوزستان در وضعیت هشدار است/لزوم رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: مصرف برق خوزستان در وضعیت هشدار است و در صورت ادامه این روند و مصرف بی رویه، خاموشی دور از انتظار نخواهد بود.

علی خدری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: همزمانی پیک مصرف برق با شیوع بیماری کرونا به چالشی جدی برای تامین برق مطمین و پایدار از سوی این شرکت تبدیل شده و همه تلاش شرکت توزیع برق خوزستان پایداری برق در این شرایط است.

او گفت: با بروز اولین نشانه های شیوع کرونا در خوزستان، در شرکت توزیع برق خوزستان ستاد پیشگیری از کرونا تشکیل شد تا ضمن اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت و استانداری خوزستان و حفظ سلامت همکاران،  وقفه ای خدمت رسانی ایجاد نشود. 

رییس هیات مدیره شرکت توزیع برق خوزستان بیان کرد: در حال حاضر مصرف برق در استان خوزستان به مرز هشدار رسیده و در صورت ادامه این روند و ورود به مرحله قرمز مصرف برق، اعمال خاموشی دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان با تاکید بر لزوم توجه جدی به مدیریت مصرف برق افزود: مصرف برق در استان خوزستان در مرکز پایش انرژی این شرکت به صورت لحظه به لحظه رصد و کنترل می شود و بر اساس آخرین تحلیل ها، اوج مصرف برق در خوزستان از ساعت 11 تا 17 رقم می خورد که لازم است تا مردم و مشترکان برق در این ساعات از لوازم پر مصرف و غیر ضروری مانند اتو، لباسشویی، جارو برقی استفاده نکرده و در صورت امکان کولرهای اضافی و بلااستفاده را نیز خاموش نمایند.

خدری بیان کرد: در یک اقدام جهادی و تاثیر گذار، زیرساخت های لازم برای ارایه خدمات به مردم فراهم و شرایطی ایجاد شد تا در تمام نقاط استان خوزستان مردم و مشترکان بتوانند به خدمات مورد نیاز خود در زمینه مسایل برقی دسترسی داشته باشند و از خدمات غیر حضوری استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان در پایان تصریح کرد: علی رغم همه تدابیر فنی و عملیاتی صورت گرفته و همچین تلاش شبانه روزی همکارانم در نقاط دور و نزدیک استان خوزستان برای پایدار نگاه داشتن شبکه برق در این شرایط و روزهای سخت کرونایی، از مردم، مشترکان و همه ی مردم شریف خوزستان تقاضا داریم با رعایت الگوی مصرف برق به پایداری شبکه برق و پیشگیری از بروز خاموشی کمک نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز