سرپرست تیم فولاد خوزستان بیان کرد:

توهین به فولاد و مردم خوزستان خط قرمز ماست

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۸:۳۱
کد خبر: ۱۰۲۵۵۰۱
توهین به فولاد و مردم خوزستان خط قرمز ماست
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به ما اتهام دروغگویی می‌زنند، این توهین بزرگی به فولاد و مردم خوزستان است که خط قرمز ماست.

سید محمد علوی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز در خصوص اظهار نظر برخی از مسوولان تیم‌ها مبنی بر مهندسی تیم فولاد خوزستان در خصوص وضعیت بازیکنان کرونایی این تیم، اظهار کرد: واقعا نمی‌دانم این چه صحبت‌هایی است که می‌کنند، دارند مستقیما به ما اتهام دروغگویی می‌زنند، این توهین بزرگی به فولاد و مردم خوزستان است که خط قرمز ماست.

او گفت: ما به فکر سلامت جامعه هستیم که این موضوع را بیان کردیم، مگر ما دوست داریم بازیکنان خودمان یا دیگران آلوده شوند؟ کسانی این صحبت‌ها را می‌کنند جواب وجدانشان را چه می‌دهند؟ حرف ما یکی بوده چه موقعی که سوم و یا ششم هستیم. مسیله ما رتبه نیست، سلامت جامعه مهم است.

سرپرست تیم فولاد خوزستان افزود: بعضی با یکی یا دو برد که به دست آورده‌اند، حرف‌هایی می‌زنند که آدم خجالت می‌ کشد آن را بشنود و یا در رسانه‌ها بخواند. به هرحال بهتر است در صحبت‌های خود تجدید نظر کنند و بدانند که ما در مراجع قانونی به تهمت‌ها رسیدگی می‌کنیم چرا که این گونه صحبت‌ها نوعی تشویش اذهان عمومی است.

سرپرست تیم فولادخوزستان در پایان درباره آخرین وضعیت تیم و تست‌ گیری جدید کرونا بیان کرد: تمام اعضایی که تست‌شان مثبت شد، صبح امروز در آزمایشگاه مشخص شده از سوی سازمان لیگ دوباره تست دادند، ما چیزی برای پنهان‌کاری نداریم و در کمال صداقت انجام می‌دهیم اما این کار نوعی توهین به آزمایشگاه‌های قبلی است که از وزارت بهداشت مجوز داشتند، این راستی آزمایی به نظر من توهین به وزارت بهداشت محسوب می‌شود و اتهام بزرگی به جامعه پزشکی کشور و ستاد مبارزه با کرونا است.

لازم به ذکر است که روز پیش تیم فولاد خوزستان برای انجام دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر به مازندران سفر کرده بود اما با توجه به اینکه تعداد ۱۶ نفر از اعضای تیم(یازده بازیکن و پنج نفر کادر اجرایی) دچار بیماری کرونا شده بودند با اعلام قبلی به اهواز بازگشتند و این دیدار لغو شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز