مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان خبر داد:

سومین جشنواره مهارت آموختگان کار آفرین برتر برگزارمی شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۳۷:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۵۵۲۱
سومین جشنواره مهارت آموختگان کار آفرین برتر برگزارمی شود
مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان از برگزاری سومین جشنواره مهارت آموختگان کارآفرین برتر فنی وحرفه خبرداد.

عبدالنبی سواعدی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت روز ملی کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای و با هدف شناسایی و معرفی الگوهای کار آفرینی مهارت محور به جامعه و توسعه فرهنگ مهارت آموزی و اشتغال، سومین جشنواره مهارت آموختگان کار آفرین برتر برگزار می شود.

او گفت: شناسایی و معرفی مهارت آموختگان کار آفرین به جامعه و استفاده از توانمندی آنان در راستای ارایه الگوهای کار آفرینی مهارت محور، ارتقای جایگاه رفیع مهارت آموختگان کار آفرین در جامعه، حمایت، تشویق و ایجاد انگیزه در مهارت آموختگان برای راه اندازی کسب و کار جدید، هماهنگی و تبادل نظر با سایر نهادها و ارگان های ذیربط در سطح استان ها و در سطح ملی به منظور حمایت از مهارت آموختگان کار آفرین و تشکیل بانک اطلاعات مهارت آموختگان کار آفرین، از دیگر اهداف این جشنواره است.

 مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان افزود: جشنواره مهارت آموختگان کار آفرین برتر در دو مرحله استانی و کشوری برگزار خواهد شد که در مرحله استانی کار آفرینان برتر در سطح استان های کشور شناسایی و معرفی خواهند شد و در مرحله کشوری، از میان برگزیدگان رتبه های اول تا پنجم استان ها، مهارت آموختگان کار آفرین برتر در سطح کشور انتخاب می شوند.

سواعدی بیان کرد: آن دسته از مهارت آموختگان مراکز آموزش دولتی و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد که تاریخ صدور گواهینامه مهارت آنان از یکم مهرماه ۹۶ الی یکم مهر ماه ۹۸ بوده، پس از مهارت آموزی اقدام به راه اندازی کسب و کار مرتبط کرده و حداقل یک نفر را به کارگیری نموده اند، مجاز به شرکت در جشنواره و تکمیل فرم های مربوطه خواهند بود.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان در پایان اضافه کرد: واجدین شرایط می توانند برای کسب اطلاعات و انجام مراحل ثبت نام به مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است که ۶ مرداد روز ملی کار آفرینی و آموزش فنی وحرفه ای و از ۳۱ تیر ماه بزرگداشت هفته ملی مهارت در سطح کشور برگزارمی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز