امروز با حضور علاقمندان و مسوولان مربوطه؛

پیست موتور سواری اهواز افتتاح شد+ببینید

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۲۶۰۳۳
پیست موتور سواری اهواز افتتاح شد+ببینید
پیست موتور کراس و تریل اهواز که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان احداث شده بود، ظهر امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، آیین افتتاح پیست موتور کراس و تریل با حضور افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج)، رضا باقری رییس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان و علاقمندان به این رشته ورزشی مفرح در اهواز برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در این آیین  با اشاره به انجام مشترک این پروژه با سپاه حضرت ولی عصر(عج) اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان آماده استفاده از ظرفیت سپاه و همکاری در احداث پروژه ها در بخش‌های مختلف ورزش استان به صورت مشترک بوده و تا کنون در بعضی از نقاط اقداماتی انجام شده است که موجب افزایش سرانه ورزش  در خوزستان شده است.

افشین حیدری افزود: هزینه کردن در ورزش و افتتاح پروژه های ورزشی در کشور موجب ایجاد امنیت و افزایش شور و نشاط میان جوانان شده و ما امیدواریم هیات اتومبیلرانی استان با همکاری سپاه حضرت ولیعصر(عج) در سال جاری یک مسابقه  برگزار کند.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در پایان در خصوص استاندارد های پیست موتورسواری موتورکراس و تریل اهواز گفت: این پیست با رعایت کامل مسایل ایمنی و استاندارد در راستای آموزش و ارتقا دانش نیروهای علاقه مند و توجه بیشتر به موضوع استعدادیابی احداث شده است.

لازم به ذکر است که پیست موتور کراس و تریل با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران و حرکت جهادی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان امروز سه شنبه ۱۷ تیرماه ۹۹ افتتاح و در اختیار علاقه مندان به این رشته قرار گرفت.

تامین زمین این پیست توسط سپاه صورت گرفته و این پیست در پادگان شهید غلامی احداث شده است، طراحی این پیست به صورت جهادی و کاملا رایگان بوده و علاقه مندان می توانند در این محل آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز