بخشدار بخش الوار گرمسیری اندیمشک مطرح کرد:

انجام طرح های انتقال آب به بخش الوار گرمسیری از چهار جبهه/با اجرای طرح های آبرسانی ۲۰۰ روستا از آب شرب با کیفیت بهرمند می شوند

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۸:۳۷:۱۲
کد خبر: ۱۰۲۶۱۴۵
انجام طرح های انتقال آب به بخش الوار گرمسیری از چهار جبهه/با اجرای طرح های آبرسانی ۲۰۰ روستا از آب شرب با کیفیت بهرمند می شوند
بخشدار بخش الوار گرمسیری اندیمشک گفت: با اجرای طرح های جامع آب رسانی به بخش الوار ۲۰۰ روستا در این منطقه از آب شرب سالم و با کیفیت برخوردار خواهند شد.

عباس پاپی زاده امروز در حاشیه بازدید سید نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان از آخرین وضعیت عملیات آبرسانی به بخش الوار گرمسیری در گفت وگو با خبرنگار برنا با اشاره به اجرای طرح های مختلف در حوزه تامین آب شرب این بخش، اظهار کرد: احداث چاه جدید و تسریع در تکمیل مخزن شهر حسینیه و امیر سیف و بهره برداری از مخزن آب یک هزار متر مکعبی پایتخت گلزا از جمله خدماتی است که برای رفع مشکل آب شرب بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک پیش بینی و در حال اجرا است.

او با بیان اینکه طرح جامع آبرسانی به بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک، در حال اجرا است، گفت: با اجرای این طرح آب شرب ۲۰۰ روستا تامین و با بهره برداری از طرح های در حال اجرا رضایت شهروندان از خدمات اجرا شده تامین می شود.

بخشدار الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک با اشاره به این که این منطقه کوهستانی است، افزود: با اجرای این طرح ها حجم ذخیره و انتقال آب در بخش الوار گرمسیری تقویت خواهد شد.

پاپی بیان کرد: سفره های آب زیر زمینی بخش الوار گرمسیری شور است و با توجه به شرایط منطقه تلاش داریم از طریق احداث چاه آب در مناطق پایین دست، خدمت رسانی به مردم بخش الوار گرمسیری را تقویت کنیم.

بخشدار الوار گرمسیری اندیمشک با بیان این که طرح های حوزه آبفا بخش الوار در چهار جبهه و با مسولان شهرستان در حال اجرا است، اضافه کرد: احداث تاسیسات زیر سطحی مخزن در رودخانه بالارود، مخزن و خط انتقال ۱۵ کیلومتری حسینیه، مخزن سه هزار متر مکعبی و احداث تاسیسات زیر سطحی امیر سیف، احداث چاه و انتقال آب از دو کوهه از جمله طرح هایی است که برای تامین آب شرب بخش الوار گرمسیری در حال اجرا است و با بهره برداری از آن ها مشکل آب شرب منطقه کاهش می یابد.

بخشدار بخش الوار گرمسیری در پایان افزود: امروز در خدمت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بودیم و از طرح ها و تاسیسات احداث شده بازدید شد و ایشان از روند اجرای طرح آب رسانی به بخش الوار و اقدامات صورت گرفته در این زمینه مطلع شدند که حضور و توجه ایشان باعث دلگرمی ما است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز