معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان خبر داد:

کسب رتبه برتر دانش آموزان آبادان در سومین پیش رویداد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۲:۴۷
کد خبر: ۱۰۲۶۹۱۶
کسب رتبه برتر دانش آموزان آبادان در سومین پیش رویداد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان از کسب رتبه های برتر دانش آموزان آبادان در سومین پیش رویداد جشنواره سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور خبر داد

حبیب اله رمضانی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: سومین وبینار کشوری جشنواره سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی به میزبانی پژوهش سرای ملاصدرا ناحیه چهار کرج و قطب کشوری سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی، برگزار شد.

او گفت: در این رویداد رقابتی آنلاین، دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه علاقه مند به علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی ٢٢ استان کشور شرکت کردند که"علی هجری" دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی و "مبینا مشهدی" دانش آموز دبیرستان فرزانگان حایز رتبه برتر شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبادان افزود: این وبینار با اهدافی از جمله آموزش، ترویج و بومی سازی علوم و فناوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در بین دانش آموزان، تقویت مهارت های کار گروهی بین دانش آموزان و فراهم سازی محتوای علمی مناسب برای استفاده بهینه از ظرفیت های فضای مجازی، برنامه ریزی و اجرایی شده است.

او به دیگر اهداف این وبینار اشاره و بیان کرد: ترویج و فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان در میان دانش آموزان و حمایت از ایده ها و خلاقیت و نوآوری از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره  یا سمینار آنلاین است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آبادان ضمن تبریک این دستاورد علمی به دانش آموزان، اولیا و جامعه بزرگ فرهنگیان، از برنامه ریزی و اقدامات انجام شده توسط مدیران آموزشگاه ها و دبیران مربوطه، حوزه آموزش متوسطه، پژوهش سرای دانش آموزی بصیرت تقدیر و تشکر کرد.

 

 

نظر شما