رییس هیات اسکیت خوزستان در گفت و گو با برنا؛

استعداد یابی در حوزه اسکیت یک ضرورت است/به دنبال تربیت قهرمان در تمام سطوح هستیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۸:۲۷
کد خبر: ۱۰۲۷۰۱۹
استعداد یابی در حوزه اسکیت یک ضرورت است/به دنبال تربیت قهرمان در تمام سطوح هستیم
رییس هیات اسکیت خوزستان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در تلاش برای فعال کردن دفتر هیات و توسعه ورزش اسکیت در خوزستان هستیم تا قهرمانانی در تمامی سطوح به کشور تقدیم کنیم.

صادق ظهیری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز، در خصوص برنامه ریزی ها برای توسعه ورزش اسکیت خوزستان، اظهار کرد: برنامه های آتی کوتاه مدت و بلند مدتی را پیش بینی کرده ایم که در دو آیتم نرم افزاری و سخت افزاری شامل ایجاد یک سایت به منظور انجام کارهای اداری و ایجاد ارتباط بین تمام روسای هیات ها، مربیان، داوران، ورزشکاران است.

او گفت: برای تسریع در کارهای هیات ارتباط و همکاری و هماهنگی نزدیک با فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان، دعوت از تمام‌ پیشکسوتان قهرمانان، مربیان و داوران استان در دستور کار است.

رییس هیات اسکیت خوزستان راه اندازی دفتر هیات و فعال شدن این دفتر را یک ضرورت دانست و افزود: راه اندازی و فعالیت دفتر هیات با جدیدت دنبال شده و به دنبال تنظیم تفاهم نامه با اداره آموزش پرورش، آموزش عالی، شهرداری ها، باشگاه های ورزش ملی حفاری نفت، مناطق نفت خیز جنوب و به خصوص منطقه آزاد اروند هستیم.

ظهیری بیان کرد: همکاری با ارگان های مختلف در راستای سرمایه گذاری، استعداد یابی، انتقال تجربیات و تخصص دو جانبه، برگزاری مسابقات استانی کشوری و حتی آسیایی انجام خواهد شد.

او ادامه داد: با توجه به ارتباط نزدیک با فدراسیون به دنبال دعوت از مربیان و داوران ملی و بین المللی هستیم تا بتوانیم  دانش روز تمام رشته های ورزشی اسکیت را به خوزستان بیاوریم.

رییس هیات اسکیت استان خوزستان در خصوص استعداد یابی و تلاش برای مقام آوری اظهار کرد: با برنامه ریزی دقیق کوتاه مدت و بلند مدت و انعقاد تفاهم نامه های مختلف با ادارات و ارگان ها در تلاشیم که استعداد های این رشته را کشف و با آموزش و تمرین حداقل در پنج الی شش  رشته اسکیت به صورت همزمان قهرمانانی در سطح ملی، آسیایی، جهانی و المپیاد به خوزستان تقدیم کنیم.

ظهیری در پایان با درخواست از رسانه ها بیان کرد: از رسانه های استانی و کشوری و خبرگزاری ها، استدعا دارم در پیشرفت و معرفی رشته های مختلف و جذاب اسکیت که از رشته های مهم ورزشی هستند در کنار ما بوده و به ما در این راه کمک کنند تا بتوانیم در رقابت های مختلف به کسب مدال نایل شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز