سرمربی مربی تیم فوتبال نساجی قایم شهر بیان کرد:

تیم نفت آبادان از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است/چهار الی پنج بازیکن مصدوم داریم

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۳:۵۰:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۷۶۰۵
تیم نفت آبادان از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است/چهار الی پنج بازیکن مصدوم داریم
سرمربی مربی تیم فوتبال نساجی قایم شهر گفت: تیم نفت آبادان از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است اما تیم ما هم با توجه به پیروزی هایی که در هفته‌های گذشته کسب کرده است با روحیه ی بالایی پا به این دیدار می گذارد و امیدوار هستیم در کنار انجام بازی زیبا نتیجه لازم را کسب نماییم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور در ابتدای این نشست درگذشت سید علی طالبیان یکی از فعالین رسانه ای استان مازندران و شهرستان قایم شهر را به اهالی رسانه و به ویژه اهالی رسانه استان مازندران و خانواده ایشان تسلیت گفت.

او در خصوص دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به لغو دیدار فوتبال نساجی قایم شهر مقابل فولاد خوزستان تمرکز ما برای بازی با تیم صنعت نفت آبادان رفته است. تیم صنعت نفت آبادان از تیم‌های خوب این فصل از رقابت‌ها است که هنوز شانس برای کسب سهمیه آسیا را دارد.

سرمربی تیم فوتبال قایم شهر افزود: تیم نفت آبادان از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است اما تیم ما هم با توجه به پیروزی هایی که در هفته‌های گذشته کسب کرده است با روحیه ی بالایی پا به این دیدار می گذارد و امیدوار هستیم در کنار انجام بازی زیبا نتیجه لازم را کسب نماییم. تنها نگرانی ما گرمای هوا هست که امیدوارم وضعیت هوا بهتر شود.

فکری در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش در دیدار با نفت آبادان بیان کرد: عرفان معصومی از این دیدار محروم است که اگر دیدار با فولاد را برگزار می‌کردیم محرومیت این بازیکن لحاظ می‌شد ولی خوب این بازی لغو شدو محرومیت این بازیکن به بازی با صنعت نفت کشیده شد. چهار الی پنج بازیکن مصدوم داریم که امیدواریم شرایط بازی را برای فردا پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال قایم شهر در خصوص وقفه های متعددی که در ادامه برگزاری مسابقات لیگ به وجود آمده، اضافه کرد: خوب به هر حال وضعیتی که در لیگ فوتبال ایران و دنیا شاهد هستیم وضعیتی غیرقابل پیش‌بینی بوده است. من امیدوارم که باشگاه‌ها و همچنین سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال همکاری‌های لازم را به منظور برگزاری بهتر مسابقات و همچنین حفظ سلامت کامل بازیکنان به کار ببرند تا بتوانیم با کمترین موارد و به خوبی و خوشی مسابقات این فصل لیگ فوتبال را به پایان برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز