نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:

مشکلی در خصوص اعتبار بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابه اندیمشک وجود ندارد/لزوم همکاری سازمان‌های آب و برق و گاز در حوزه بهداشت و درمان

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۷۶۸۶
مشکلی در خصوص اعتبار بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابه اندیمشک وجود ندارد/لزوم همکاری سازمان‌های آب و برق و گاز در حوزه بهداشت و درمان
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص اعتبارات بیمارستان ۱۰۰ تخته خوابی اندیمشک مشکلی وجود ندارد، گفت: نیاز امروز اندیمشک راه اندازی بیمارستانی در منطقه است و در این راه سازمان‌های آب، برق و گاز باید همکاری لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، نشست بررسی وضعیت و مشکلات بیمارستان الوار گرمسیری ظهر امروز شنبه ۲۱ تیر ماه ۹۹ با حضور پیمان جهانگیری فرماندار، غلامرضا ساری زاده سرپرست معاون  توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، فریدون حسنوند نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولین شهرستان برگزار شد.

در این نشست، نماینده مردم اندیمشک  در مجلس شورای اسلامی افتتاح بیمارستان الوار گرمسیری را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: بیمارستان الوار کاملا آماده بهربرداری است و مشکلات کوچکی دارد که هرچه سریع تر باید برطرف شده و در خدمت مردم نجیب این منطقه قرار گیرد.

فریدون حسنوند با اشاره به اینکه باید مجموعه شهرستان و استان اقدامات لازم برای تکمیل و بهره‌برداری بیمارستان الوار گرمسیریرا در دستور کار قرار دهند، افزود: مسوولین مربوطه باید با برنامه ریزی این بیمارستان را تا پایان شهریور ماه برای خدمت‌رسانی به شهروندان آماده کنند.

او گفت: پیگیری های لازم برای رفع مشکلات بیمارستان بخش الوار گرمسیری باید توسط  بخشدار الوار گرمسیری، معاون فرماندار و مدیر شبکه بهداشت انجام شده و تمهیدات لازم برای تکمیل پروژه در دستور کار قرار گیرد.

حسنوند افزود: ضرورت دارد پیش از افتتاح بیمارستان الوار تمام تمهیدات لازم به منظور فعالیت مرکز درمانی الوار گرمسیری اندیمشک اندیشیده شده و در راستای رفاه حال مردم این منطقه گام برداریم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، افزایش ظرفیت در بخش داخلی دو بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک را ضروری دانست، بیان کرد: دستگاه اکسیژن ساز کنونی کفاف نیاز بخش‌های مختلف بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک را در آینده نخواهد داد و در بخش دو داخلی نیز برای ایجاد و تجهیز بخش به دستگاه اکسیژن‌ساز جدید نیاز است و توسعه این بخش در راستای خدمت رسانی به مردم لازم و ضروری است.

او با اشاره به موقعیت و جمعیت شهرستان اندیمشک، اضافه کرد: احداث سی تی اسکن دوم در بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک هرچه سریع تر باید انجام شود تا بخشی از نیاز مردم شهرستان به این خدمت تسهیل شود.

حسنوند با بیان اینکه در خصوص اعتبارات بیمارستان ۱۰۰ تخته خوابی اندیمشک مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: نیاز امروز اندیمشک راه اندازی بیمارستانی در منطقه است و در این راه سازمان‌های آب، برق و گاز باید همکاری لازم را انجام دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز