صنعت نفت آبادان ۱ - ۱ نساجی قایم شهر؛

نفت برای همه و همه برای نفت/چراغ آسیا کم سو تر شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۱:۵۹:۳۷
کد خبر: ۱۰۲۷۸۳۴
نفت برای همه و همه برای نفت/چراغ آسیا کم سو تر شد
دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و نساجی قایم شهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا امیدها برای آسیایی شدن برزیلی ها کم رنگ تر شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امشب از هفته بیست و چهارم لیگ برتر نوزدهم فوتبال ایران از ساعت ۲۱ میزبان تیم نساجی قایم شهر بود که در پایان این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در همین راستا بازیکنان سراج از همان ابتدا رقابت هجومی را در دستور کار قرار دادند و صاحب حملات بیشتری بر روی دروازه حریف بودند و بالاخره در دقیقه ۲۶ با ارسال ضربه ایستگاهی از سوی میلاد جهانی به محوطه جریمه نساجی ها، رضا جبیره ضمن نفوذ در میان مدافعان نساجی، با ضربه سر شاگردان فکری را گشود و نفتی ها را صاحب یک گل نمود.

این پایان نتیجه در نیمه اول نبود و شاگردان فکری حملات خود را افزایش دادند و به دروازه نفتی ها نزدیکتر شدند تا بالاخره در دقیقه ۴۵ علی شجاعی از جناح چپ با ارسال توپ به محوطه رحمان جعفری با نفوذ به خط مدافعان نفت با پای راست توپ را وارد دروازه دریس نمود تا در پایان نیمه اول تعداد گل و امتیازات مساوی شود.

نیمه دوم این دیدار نیز پای پای پیش رفت و هر دو تیم در پایان به تساوی رضایت دادند.

در حالی که تیم های شهر خودرو، سپاهان، استقلال و تراکتورسازی که از رقبای صنعت نفت آبادان در کسب سهمیه آسیا به شمار می‌رفتند نتایج خود را با تساوی به اتمام رساندند، این فرصت برای نفت فراهم بود که با برد مقابل نساجی قایم شهر امیدهای خود را برای کسب سهمیه، بیشتر کند، اما با تساوی از سهمیه آسیا دورتر شد.

در همین راستا بهنام سراج در این دیدار محمد دریس، عیسی آل‌کثیر، طالب ریکانی(۸۵ محمدرضا غبیشاوی)، میلاد جهانی، مصطفی احمدی، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، رضا جبیره(۷۳ مهدی مومنی)، محمد اهل‌شاخه، عبدالله ناصری(۵۹ عقیل کعبی) و محمود مطلق‌زاده(۵۹ بختیار رحمانی) را برای رویارویی با نساجی قایم شهر به میدان فرستاده بود.

همچنین علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی ممشلی، مجتبی بیژن، علی‌اصغر عاشوری، حسین ماهینی، رحمان جعفری(۸۵ روح الله باقری)، سیدمحمد میری، علی شجاعی، محمدمهدی نظری(۸۵ محمد حسین باباگلی) و حسین زامهران بازیکنان محمود فکری در مصاف با صنعت نفت آبادان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت پیام حیدری و کمک‌های علی میرزابیگی و علیرضا مرادی برگزار شد. داور چهار این دیدار نیز بر عهده امیرسامان سلطانی بود و مسوولیت نظارت بر این دیدار نیز بر عهده ایرج نظری بود.

در این دیدار میلاد جهانی(۴۹) از صنعت نفت و سیدمحمد میری(۸۶) از نساجی قایم شهر کارت زرد داور را دریافت کردند.

همچنین میلاد جهانی با پاس گل اولی که در این دیدار به ثمر رسید با هفت پاس گل در صدر پاسورهای لیگ نوزدهم قرار گرفت.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با ۳۷ امتیاز در جایگاه هفتم و نساجی قایم شهر با ۲۷ امتیاز در جایگاه نهم لیگ برتر قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز