با انتشار تصویری؛

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به پویش #من_ماسک_می زنم پیوست+ببینید

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۰۲۸۲۶۵
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به پویش #من_ماسک_می زنم پیوست+ببینید
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به پویش #من_ماسک_می زنم، پیوست.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ و ضرورت رعایت بهداشت و جلوگیری از انتقال این ویروس، سهام طرفی حردانی معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به پویش #من_ماسک_میزنم با شعار"ماسک من محافظ توست" پیوست.

در همین خصوص سهام طرفی حردانی، امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز اظهار کرد: استفاده از ماسک یکی از راه های جلوگیری از انتقال ویروس کرونا است و همه باید دست در دست هم تا ریشه کنی این ویروس به حفظ نکات بهداشتی توجه کنیم.

او با بیان اینکه مدافعان سلامت و جامعه پزشکی ما در این مدت بسیار تحت فشار بوده اند، گفت: استفاده از ماسک موجب قطع زنجیره این ویروس منحوس شده و قطعا فشار بر مدافعین سلامت و جامعه بهداشت و درمان کشور را کاهش خواهد داد.

معاون امور فرهنگی و جوانان کشور با اشاره با همراهی و همکاری سمن های جوان استان در مبارزه با این ویروس بیان کرد: از همه سمن ها و اعضای ان ها خواستارم همان گونه که تا کنون در راستای مبارزه با انتقال بیماری کرونا تلاش کرده اید به این پویش پیوسته و در این راستا به تلاش های خود تا بازگشت به زندگی عادی ادامه دهید.

لازم به ذکر است با توجه به جلوگیری از انتقال بیماری کرونا از ۱۵ تیر ماه ۹۹ زدن ماسک در مکان های عمومی و محیط های سر بسته اجباری شده و پویش هایی در این زمینه به راه افتاده است.

پیش از این افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز به این پویش پیوست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز