فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:

کشف ۲ خودرو کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۴ میلیارد

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۷:۲۳
کد خبر: ۱۰۲۹۹۲۶
کشف ۲ خودرو کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۴ میلیارد
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: دو خودرو حامل ۲۴ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال کالای قاچاق توسط پلیس هندیجان توقیف و دو متهم در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار حیدر عباس زاده امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، پلیس شهرستان هندیجان با کار اطلاعاتی دو دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف نمودند.

او گفت: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۳۷۰ دستگاه تلفن همراه، ۴۰ دستگاه تبلت، ۵۱ دستگاه لوازم جانبی، ۴۵ تخته پتو، ۶۷۴ عدد لوازم آرایشی و ۲۰۸ دست ظروف آشپزخانه فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: ارزش ریالی کارشناسی شده این محموله‌ها بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال برآورد شده و در این خصوص برای دو متهم تشکیل پرونده شد و به مراجع قضایی تحویل شدند.

عباس زاده بیان کرد: پدیده قاچاق تهدید جدی برای"جهش تولید" است، و باید کلیه سازمان‌ها و دستگاه‌های ذی ربط  با این پدیده شوم و خلاف شرع که منطبق بر خواست دشمن است، مقابله کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان اضافه کرد: شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت مجرمانه توسط قاچاقچیان، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری متخلفان اقدام شود.

 

 

 

نظر شما