مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

به دنبال تاریخ سازی در باشگاه نفت هستیم/به کسب سهمیه آسیا امیدواریم/تلاش می کنیم ۳ امتیاز را در آبادان نگه داریم

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۵:۵۴
کد خبر: ۱۰۳۰۳۲۴
به دنبال تاریخ سازی در باشگاه نفت هستیم/به کسب سهمیه آسیا امیدواریم/تلاش می کنیم ۳ امتیاز را در آبادان نگه داریم
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سال‌ها بود که ما به دنبال کسب سهمیه بودیم، امسال این وضعیت برای ما مهیا شده است. هر چند کار ما بسیار سخت است و دیدارهای حساسی را پیش رو داریم. دیدارهای ما با استقلال، سپاهان و شهرخودرو هر کدام حکم فینال را دارد و برایمان ۶ امتیازی محسوب می شود و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که بتوانیم برای اولین بار در تاریخ فوتبال باشگاه صنعت نفت سهمیه آسیا را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، کاظم فرهانی امشب با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران که قرار است فردا شب از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شود،ضمن بیان اینکه بازیکنان در آمادگی به سر می برند و تیم استقلال را به خوبی آنالیز نموده ایم، اظهار کرد:  پرونده دیدار هفته قبل مقابل نساجی را بسته ایم. در روزهای گذشته به آنالیز نقاط ضعف و قوت تیم فوتبال استقلال پرداختیم و تمرینات خود را بر اساس این آنالیز طراحی کردیم. بازیکنان در هفته گذشته تمرینات شادابی را پشت سر گذاشتند و با توجه به اینکه هنوز امید به کسب سهمیه آسیایی داریم با  روحیه بالا دیدار فردا را آغاز خواهند کرد.

او گفت: رقابت با استقلال همیشه جذاب بوده است و با توجه به اینکه چند سال پیش در این استادیوم رقابت بسیار حساسی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد و امیدوار هستم که بچه‌ها بتوانند با انجام یک رقابت خوب از پس این دیدار بر بیایند.

مربی تیم صنعت نفت آبادان افزود: سال‌ها بود که ما به دنبال کسب سهمیه بودیم، امسال این وضعیت برای ما مهیا شده است. هر چند کار ما بسیار سخت است و دیدارهای حساسی را پیش رو داریم. دیدارهای ما با استقلال، سپاهان و شهرخودرو هر کدام حکم فینال را دارد و برایمان ۶ امتیازی محسوب می شود و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که بتوانیم برای اولین بار در تاریخ فوتبال باشگاه صنعت نفت سهمیه آسیا را کسب کنیم.

فرهانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر تعویق بعضی از مسابقات لیگ برتر و اینکه تیم استقلال با بازیکنان کامل پا به رقابت با صنعت نفت آبادان نگذاشته است، بیان کرد: به هر حال تمام بازیکن های این تیم آنالیز شدند. چه بازیکنان فیکس و چه بازیکنانی که ذخیره بودند و ما برای دیدار مقابل حمله این تیم از آمادگی لازم برخوردار هستیم. تمام بچه ها انگیزه لازم را برای این مسابقه دارند.

او همچنین در خصوص دیدار دور رفت این دو تیم و شکست سنگین صنعت نفت، اضافه کرد: آن دیدار را فراموش کرده ایم. امروز نیمکت هر دو تیم تغییر کرده است. فرهاد مجیدی جوان و بهنام سراج با انگیزه در دو سوی این رقابت به عنوان سرمربی هستند و ما امیدوار هستیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا سه امتیاز را در آبادان نگه داریم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در پایان از غیبت فاخر تهامی به علت سرماخوردگی در دیدار فردا خبر داد.

لازم به ذکر است که فردا از ساعت ۲۱ استادیوم ورزشی خالی از تماشاگر تختی آبادان میزبان رویارویی دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال تهران از هفته ی بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود.

تیم صنعت نفت آبادان با ۳۷ امتیاز در رده هفتم جدول و تیم استقلال تهران با یک بازی کمتر و ۳۸ امتیاز در رده ششم جدول برای کسب سهمیه رقابت‌های سال آینده لیگ قهرمانان آسیا تلاش خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز