صنعت نفت آبادان ۰ - ۲ استقلال؛

خودزنی صنعت نفت در گرمای ۵۰ درجه/استقلال دست پر به تهران بازگشت

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۲۲:۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۰۳۰۵۹۳
خودزنی صنعت نفت در گرمای ۵۰ درجه/استقلال دست پر به تهران بازگشت
دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال با نتیجه دو بر صفر به نفع مهمان به پایان رسید تا امیدها برای آسیایی شدن برزیلی ها کم رنگ تر شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امشب از هفته بیست و پنجم لیگ برتر نوزدهم فوتبال ایران از ساعت ۲۱ میزبان تیم استقلال بود که در پایان این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع آبی های پایتخت به پایان رسید.

نیمه اول دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال تهران با توجه به دوندگی بازیکنان صنعت نفت و مالکیت بیشتر توپ و میدان فرصت های بسیار زیادی روی دروازه آبی پوشان پایتخت به وجود آمد که با بدشانسی و البته درخشش دروازه‌بان این تیم فرصت ها از دست رفت.

صنعت نفت آبادان یک بار نیز در دقیقه ۲۰ توسط غبیشاوی به گل دست یافت که به دلیل آفساید گل توسط داور مردود اعلام شد.

در ادامه توپ در زمین نفتی ها در جریان بود که یک غافلگیری و اشتباه محرز دروازه‌بان تیم صنعت نفت آبادان توپ را به شیخ دیاباته رساند و ساده‌ترین کار این بازیکن در دقیقه ۳۰ این دیدار شوت توپ به درون دروازه خالی از دروازه‌بان صنعت نفت بود تا باعث شود که استقلال در شبی که نیمه اول را بد بازی کرد، به گل دست پیدا کند.

نیمه دوم این دیدار نیز با حملات نفتی ها همراه بود و بارها بازیکنان سراج دروازه استقلال را تهدید کردند اما هر بار این حملات به گل منجر نشد و درخشش حسینی نیز در برخی از لحظات باعث شد تا تیمش همچنان با تک گل نیمه اول دیاباته از میزبان پیش پاشد.

این پایان کار نبود و داور ۶ دقیقه برای نیمه دوم وقت اضافه در نظر گرفته بود که در دقیقه ۹۵ روی یک ضد حمله امیر ارسلان مطهری تک به تک با دریس موفق به ثمر رساندن گل دوم استقلال شد.

با این نتیجه استقلالی ها در رفت و برگشت لیگ نوزدهم با به ثمر رساندن جمعا هفت گل برنده دیدار با صنعت نفت شدند.

با این نتیجه چراغ آسیا برای برزیلی ها کم سو تر شد.

در همین راستا بهنام سراج در این دیدار محمد دریس، عقیل کعبی، طالب ریکانی(۹۰ حسین بغلانی)، میلاد جهانی، محمد رضا غبیشاوی(۶۲ عیسی آل کثیر)، مصطفی احمدی، سید محمد قریشی، جعفر سلمانی، رضا جبیره، محمد اهل شاخه و مهدی حنفی را برای رویارویی با نساجی قایم شهر به میدان فرستاده بود.

همچنین سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، آرش داجلیری(۵۶  وریا غفوری)، آرش رضاوند، علی کریمی، فرشید اسماعیلی(۸۷ امیرارسلان مطهری)، علی دشتی(۵۶ امیرحسین خدامرادی)، مهدی قائدی(۷۸ شاهین طاهرخانی) و شیخ دیاباته بازیکنان مجید نامجو مطلق در مصاف با صنعت نفت آبادان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت اشکان خورشیدی و کمک‌های محمدجواد مداح و امیرمحمد داوودزاده برگزار شد. داور چهار این دیدار نیز بر عهده رضا عادل بود و مسوولیت نظارت بر این دیدار نیز بر عهده حیدر شکور بود.

در این دیدار مصطفی احمدی(دقیقه ۲۸) از نفت آبادان و آرش رضاوند(دقیقه ۳۶) و شیخ دیاباته(دقیقه ۷۲) از استقلال کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با ۳۸ امتیاز در جایگاه هفتم و استقلال تهران با ۴۱ امتیاز در جایگاه پنجم لیگ برتر قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز