مربی تیم فوتبال استقلال تهران بیان کرد:

این برد را به هواداران متعصب استقلال تقدیم می‌کنیم/استقلال‌ به جوانان اهمیت می‌دهد

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۲۳:۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۰۳۰۵۹۹
این برد را به هواداران متعصب استقلال تقدیم می‌کنیم/استقلال‌ به جوانان اهمیت می‌دهد
مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با توجه به نتایجی که در هفته‌های گذشته کسب کردیم، این برد را به تمام هواداران متعصب استقلال تهران تقدیم می‌کنم و به آنها قول می‌دهم، در هفته‌های آینده بتوانیم با رقابت های بهتر نتایج بهتری نیز کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مجید نامجو مطلق امشب در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ما در نشست قبل از بازی هم گفته بودیم که این دیدار برای ما یک رقابت ۶ امتیازی است و با توجه به نزدیکی امتیازهای تیم های نیمه بالای جدول  تمام تلاش خود را کرده بودیم تا سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم که خدا را شکر موفق شدیم.

او در خصوص سیستم بازی تیمش اشاره کرد: تمام هدفمان در تمرینات پساکرونایی این بود که با سیستم ۴_۳_۳ پای به مسابقات بگذاریم که با توجه به برخی از مشکلاتی که برای تیم و بازیکنان در خصوص ابتلا به بیماری کرونا پیش آمد نتوانستیم این کار را انجام می‌دهیم، هر چند در دو هفته اخیر و قبل از بازی با تراکتورسازی کمی وضعیت تیم ما بهتر شد و توانستیم امشب به طور کامل این سیستم را در زمین پیاده کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال افزود: تا این لحظه هم برخی از بازیکنان ما که از بیماری رها شده اند هنوز نتوانستند شرایط یک رقابت را پیدا بکنند. ما وریا غفوری هم به اجبار وارد زمین کردیم که مشخص بود هنوز از شرایط کامل آمادگی برخوردار نیست، اما از بچه ها تشکر می کنم که بیش از ۹۰ دقیقه در زمین دویدند تا بتوانند نتیجه لازم را کسب کنند.

نامجو مطلق بیان کرد: یکی از مشکلات عدم نتیجه گیری تیم ما مشکلات روحی بوده است. ما در بازی گذشته در مقابل تراکتورسازی تبریز هم در نیمه دوم مشاهده کردید که فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما با بدشانسی مواجه شدیم. در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان بچه ها به خوبی توانستند با این سیستم جدید کنار بیایند، هر چند باید به صنعت نفت هم تبریک گفت. آنها بسیار خوب و بسیار پر تلاش ظاهر شدند، اما با آنالیز کردن این تیم توانستیم که کنترل بازی را به دست بگیریم.

او این پیروزی را به هواداران استقلال تهران تقدیم کرد و اضافه کرد: با توجه به نتایجی که در هفته‌های گذشته کسب کردیم، این برد را به تمام هواداران متعصب  استقلال تهران تقدیم می‌کنم و به آنها قول می‌دهم، در هفته‌های آینده بتوانیم با رقابت های بهتر نتایج بهتری نیز کسب کنیم. اما آنها بدانند که ما در روزهای گذشته مشکلات بسیار زیادی داشتیم. غیبت بسیاری از بازیکنان در روند کیفی نتیجه‌گیری تیم تاثیر گذاشت اما تمام سعی مان را می کنیم که  هر دیدار نسبت به رقابت گذشته بهتر نتیجه بگیریم.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص جوان گرایی تیمش در ادامه رقابت‌های لیگ با توجه به مشکلاتی برای برخی از بازیکنان اصلی تیم پیش آمده است، تصریح کرد: شما دیدید ما امروز دو تا از جوانانمان را وارد زمین کردیم و مزد اعتماد به آنها را گرفتیم. تیم استقلال‌ تهران قطعاً به جوانان اهمیت می‌دهد و اگر بازیکنی در تمرین خودش را نشان بدهد و بدانیم برای تیم موثر است حتما از آن بهره گیری می کنیم.

نامجومطلق در پاسخ به سوالی مبنی بر پایین آمدن کیفیت بازی مهدی قائدی نسبت به نیم فصل افزود: اینگونه نیست،  قائدی یکی از بازیکنان خوب ما است. مهدی یک مرحله جواب تست مثبت کرونا داشته، مطمئن هستم با کمی فرصت دادن به شرایط آرمانی خودش بر می گردد.

لازم به ذکر است که از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، تیم استقلال مهمان صنعت نفت آبادان بود که در پایان با دو گل دیاباته و مطهری به پیروزی رسید و با ۴۱ امتیاز، دو پله صعود و یک دیدار عقب افتاده در جایگاه پنجم لیگ برتر قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز