با سرعت عمل و مهارت کارشناسان اورژانس ۱۱۵ آبادان؛

مرد ۵۵ ساله خرمشهری از مرگ حتمی نجات یافت/تقدیر از تکنسین های اورژانس+ببینید

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۸:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۲۰۱۶
مرد ۵۵ ساله خرمشهری از مرگ حتمی نجات یافت/تقدیر از تکنسین های اورژانس+ببینید
رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: مرد ۵۵ ساله خرمشهری که دوچار ایست قلبی تنفسی شده بود با سرعت عمل و مهارت پرسنل اورژانس ۱۱۵ به زندگی دوباره بازگشت

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، امین منصور امروز در توضیح این خبر اظهار کرد: در پی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ آبادان در ساعت ۰۹:۰۶ گزارشی مبنی بر درخواست کمک برای مردی ۵۵ ساله و فاقد هوشیاری در خیابان مولوی خرمشهر دریافت شد.

او گفت: سریعا تکنسین‌های اورژانس، باقر طاهر پور و محمد اسماعیلی از پایگاه شهری شماره دو خرمشهر با طی فاصله زمانی کمتر از چهار دقیقه بر بالین بیمار حاضر شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: پس از رسیدن کارشناسان فوریت‌های پزشکی بر بالین بیمار بررسی‌ها حاکی از ایست قلبی بیمار بود و بنابراین بدون فوت وقت عملیات احیای قلبی و ریوی پیشرفته در دستور کار قرار گرفت.

منصور بیان کرد: خوشبختانه با توجه به سرعت عمل و مهارت تکنسین‌های اورژانس، بیمار از مرگ حتمی نجات پیدا کرد و پس از بازگشت علایم حیاتی، بیمار به منظور انجام اقدامات درمانی و بررسی بیشتر توسط آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر منتقل شد.

لازم به ذکر است که این عملیات موفق مورد تایید پزشک اورژانس بیمارستان قرار گرفت و کتبا از تلاش پرسنل فوریت های پزشکی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز