فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:

دستگیری ۶ خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۱:۳۵
کد خبر: ۱۰۳۲۶۰۳
دستگیری ۶ خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۶ نفر خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر و مقدار ۳۸۴ گرم و ۶۰ سوت انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ کارآگاه علی حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طرح پاکسازی نقاط آلوده با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری سایر یگان های انتظامی در ۶ نقطه آلوده به صورت ضربتی به مرحله اجرا گذاشته شد.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح ۶ نفر خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر و مقدار ۳۸۴ گرم و ۶۰ سوت انواع مواد مخدر کشف شد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح های پاکسازی مناطق آلوده ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان در راستای برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان، افزود: از عموم مردم در خواست می شود، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در زمینه مواد مخدر از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز