معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان خبر داد:

در خشش بی سابقه دانش آموزان آبادان در مسابقات فرهنگی و هنری استان با کسب ۱۹ مقام اول تا سوم/رشد ۱۰۰ درصدی نتایج کسب شده نسبت به سال گذشته

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۳۵۸۰
در خشش بی سابقه دانش آموزان آبادان در مسابقات فرهنگی و هنری استان با کسب ۱۹ مقام اول تا سوم/رشد ۱۰۰ درصدی نتایج کسب شده نسبت به سال گذشته
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: دانش آموزان آبادان در سی و هشتمین دوره از مسابقات فرهنگی هنری سال تحصیلی ۹۸-۹۹ با هنرنمایی خود حایز ۱۹ رتبه اول تا سوم شدند که بیانگر رشد ۱۰۰ درصدی کسب مقام نسبت به سال گذشته است.

حبیب اله رمضانی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان در توضیح این خبر اظهار کرد: دانش آموران شهرستان آبادان با ۹مقام اول، پنج مقام دوم انفرادی، سه مقام گروهی و در مجموع با ۱۹ مقام اول تا سوم در این دوره از مسابقات افتخار آفریدند.

او گفت: نتایج بی سابقه دانش آموران آبادان در مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان خوزستان نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است و مقام های اول این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبادان افزود: گروه توانمند نمایش هنرستان سمیه در سال تحصیلی ۹۷/۹۸ با نمایش عروسکی با نام"دریا" که به رشادت"شهید دریاقلی سورانی" در حماسه کوی ذالفقاری اشاره می کرد، رتبه اول کشور را بدست آورد و در سال تحصیلی ۹۸/۹۹ با نمایش عروسکی"آ‌پلان کرد"  پس از مقام اول استان به مرحله کشوری راه یافته است و بی شک امید داریم تا مدافع مقام اولی خود باشند.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به نقش برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان بیان کرد: مسابقات فرهنگی و هنری یکی از فعالیت های تربیتی است که به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان از طریق ایجاد انگیزه ی بیشتر و رقابت سالم تر با هدایت و نظارت معاونت پرورشی و تربیت بدنی و  کارشناسی امور فرهنگی اجرا می شود.

رمضانی در پایان ضمن تبریک به دانش آموزان و اولیا، جامعه فرهنگیان، شهروندان آبادانی از تلاش های بی شائبه و حمایت مدیران مدارس، معاونین و مربیان پرورشی، حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش آبادن تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است که در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان خوزستان در سال تحصیلی 98-99 "امیر محمد ذاکر حیات داودی" دانش آموز دبیرستان غیر دولتی"بهجت" در بخش موسیقی تک نوازی پیانو با اجرای هنرمندانه خود مقام اول استان را کسب کرد.

"شیدا ناصریان" هنرجو هنرستان"سمیه" در بخش هنرهای تجسمی گرایش طراحی پوستر با ارایه طرح خلاقانه خود مقام اول استان را در پوستر افتخارت آبادان به ثبت رساند.

"مریم حلافیان" و "زهرا صلواتی" هنرجو رشته گرافیک هنرستان"سمیه" در بخش هنرهای تجسمی، گرایش ترکیب مواد مقام اول و فاطمه مقدم مقام دوم را برای آبادان نقش زدند.

"یاسمن فرحانی" هنرجو رشته گرافیک هنرستان"سمیه"، گرایش چاپ دستی  مقام اول را بدست آورد.

"آیدا کریمی سواد جانی" دیگر هنرجو رشته گرافیک هنرستان"سمیه" در بخش هنرهای تجسمی، گرایش نقاشی دیجیتال مقام اول استانی را کسب کرد.

"نرگس معینی" هنرجو رشته گرافیک هنرستان"سمیه" در بخش هنرهای تجسمی، گرایش طراحی مداد مقام اول را بدست آورد.

هنرجو"زینب احمدی" در رشته گرافیک از هنرستان"سمیه" در بخش تجسمی هنرهای تجسمی گرایش منبت کاری به مقام اول این دوره از رقابت های استانی دست یافت.

"سوگند اسدی قهفرخی" هنرجو رشته گرافیک هنرستان"سمیه" در بخش هنر های تجسمی، گرایش گواش مقام اول و"مائده بهرامی" مقام دوم را به خود اختصاص دادند.

"فاطمه چاروسایی" هنرجو رشته گرافیک هنرستان"سمیه" در بخش هنرهای تجسمی، گرایش طراحی زغال مقام دوم استانی را از آن خود کرد.

"شقایق بنی سعید" دیگر هنر جو هنرستان"سمیه" در بخش هنر های تجسمی، گرایش مداد رنگ مقام دوم استانی را به دست آورد.

"فاطمه معرفی زاده" هنر جو رشته گرافیک هنرستان"سمیه" در بخش هنرهای تجسمی، گرایش آبرنگ مقام دوم استانی را به نام خود ثبت نمود.

 دانش آموزان خوش صدای دبیرستان فرزانگان در بخش سرود گروهی با اجرایی دلنشین خود مقام دوم استان خوزستان را به نام خود به ثبت رساندند.

همچنین در این دوره از مسابقات، دبستان های مرضیه و شاهد دوم مهر آبادان به مقام سوم سرود همگانی دست یافتند.

لازم به ذکر است که دانش آموزان هنرمند غیر انتفاعی پالایشگاه شماره(‌۱) در بخش نقاشی همگانی مقام سوم استان را کسب نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز